Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hond Beertje weggelopen na vuurwerkknal, Marietje (72) ontroostbaar: ‘Hij is alles wa

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hond Beertje weggelopen na vuurwerkknal, Marietje (72) ontroostbaar: ‘Hij is alles wa

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Foto_Marieke_van_Gelder_(Facebook).jpg
Vertoningen:1
Grootte:60,5 KB
ID:	1612903

    BOXTEL - De Boxtelse Marietje Gelder (72) is ten einde raad: haar hondje Beertje is donderdag precies twee weken zoek. Op oudjaarsdag schrok het beestje zo van vuurwerk dat hij in paniek wegrende. “Ik lig sindsdien hele nachten wakker. Beertje is alles wat ik heb”, vertelt Marietje.

    Al meer dan twaalf jaar vormen Marietje en haar hond een onafscheidelijk duo. Nadat haar man een paar jaar geleden kwam te overlijden merkte ze dat ze veel steun had aan Beertje. “Hij is misschien wel het belangrijkste in mijn leven. Beertje is er op ieder moment van de dag voor mij.”

    In een laatste wanhopige poging is Marietje een grootschalige zoektocht begonnen naar de weggelopen Boomer. Zo is ze alle deuren langsgegaan in de wijk, heeft ze haar kinderen opsporingsberichten op Facebook laten zetten en zette ze zelfs speurhonden uit Almere op de zaak. “Ik beweeg hemel en aarde om Beertje te vinden. Ik heb dat beestje met al mijn liefde grootgebracht.”

    Moed opgeven
    Door een buurtbewoner zou Beertje afgelopen vrijdag nog zijn gezien. “We zijn onmiddellijk naar die plek gegaan. We riepen hem heel hard, maar zonder succes. Ik snap er helemaal niets van. Normaal komt hij zo aanlopen als je zijn naam roept.”

    Inmiddels is er een beloning van 200 euro uitgeloofd voor diegene die Beertje veilig en wel bij Marietje thuis brengt. “Ik zou niet weten wat ik zonder mijn hondje zou moeten. Als dit nog zo een paar dagen doorgaat, dan moet ik denk ik de moed opgeven. Hoe moeilijk dat ook is.”

    Signalement
    Beertje heeft een wit-bruine vacht en is gemakkelijk te benaderen. Hij is voor het laatst gezien in de omgeving van de Munsel. Wie Beertje denkt gezien te hebben, kan contact opnemen met Omroep Brabant.

    Bron
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    hoe kan een beestje wegrennen? Je hebt hem toch altijd aan de lijn? Tenminste dat is binnen de bebouwde kom verplicht en tijdens de laatste dagen lijkt me dat geen overbodige luxe.
    Wel sneu natuurlijk en ik hoop dat het hondje weer goed terecht komt. Maar het lijkt alsof het nu weer de schuld is van het vuurwerk, terwijl het baasje er misschien zelf ook iets aan had kunnen doen.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #3
      Mevrouw is 72 jaar als een hond schikt trekt hij zonder problemen de riem uit haar hand.
      Gerwin

      Comment


        #4
        Freaks uit Boxtel aanwezig op het forum? Organiseer een zoekactie met een paar man en zet de vuurwerkliefhebbers zo juist ook een keer in een positief daglicht!!
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #5
          Sneu voor dat vrouwtje, hoop dat ze dr hondje terug vind

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
            Freaks uit Boxtel aanwezig op het forum? Organiseer een zoekactie met een paar man en zet de vuurwerkliefhebbers zo juist ook een keer in een positief daglicht!!
            Er is een boomer gevonden.
            Ik heb omroep brabant gemaild.
            Edit; dat is 'm niet.
            Inmiddels ook al op sbs geweest.
            Laatst aangepast door Fric; 15 January 2016, 13:47.

            Comment

            Working...
            X