Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NOS en GroenLinks LIEGEN over Vuurwerkoverlast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    NOS en GroenLinks LIEGEN over Vuurwerkoverlast

    Bij het Meldpunt Vuurwerkoverlast zijn dit jaar meer meldingen binnengekomen dan vorig jaar: https://t.co/6fCv72Im1g

    — NOS (@NOS) January 2, 2016[/URL]
    Hahaha. Kijk nou toch eens hoe de NPO klakkeloos de hoaxpraatjes van Arno Bonte/GroenLinks overneemt en zich weer eens voor een doorzichtig lobby-karretje laat spannen.

    GeenStijl toonde in liefst DRIE EXPLOSIEVE TOPICS aan dat het GroenLinks Meldpunt een grote HOAX was, met nepmeldingen vanaf de Afsluitdijk, nepmeldingen uit verlaten polders, en zelfs nepmeldingen uit de Maashaven in Rotterdam.

    Maar dergelijke feiten laten ze bij de nepnieuwsvoorziening NOS natuurlijk achterwege. Evenals het nieuws dat er nog nooit zoveel siervuurwerk is verkocht, dat jaarwisselingen relatief rustig zijn verlopen en dat de vernielingen en opblazingen van deze O&N-editie op tien vingers van drie handen te tellen waren.

    NOS - Nieuws van alle betalende klanten! BOEM!

    Grafieks bewijzen het!



    Afsluitdijk = HOAX



    Polder bij Weesp = HOAX



    Maashaven = HOAX

    Update - Wat u ook nergens of bij ANP leest: Het Meldpunt was dit jaar langer open. In 2014 gingen ze op 24 december van start. In 2015 al op 19 december. Dat hoaxt natuurlijk dubbellekker, die 5 extra dagen.

    @Pritt @GroenLinks @arnobonte en dit gebeurt er als je 24 dec als begin punt neemt... nog nooit zo weinig! pic.twitter.com/hWQmhSn886



    — Thijs van der Tuin (@thijsvandertuin) January 2, 2016
    Bron: GeenStijl

    #2
    kijk aan geenstijl kunnen we zeker rekenen als onze mede stander .
    mijn complimenten
    wat kan politiek toch vuil zijn zeg
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #3
      Ik heb het al eerder vermeld, en Geenstijl kijkt ook niet verder dan z'n neus lang is; de exacte locatie van het overlast wordt NIET weergegeven. Dat bolletje verschijnt ergens in het gebied van de 4 cijferige postcode, NIET in de straat waar de overlast gemeld is. Daarom staan ze op vreemde locaties.

      Of alle overlast meldingen terecht zijn is een andere vraag, maar wanneer een bolletje met overlast meldingen midden in een weiland staat, betekent dat enkel dat het betreffende weiland het midden is van de 4 cijferige postcode in dat gebied.

      Dus haal dat 'LIEGEN' maar weer weg.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
        Ik heb het al eerder vermeld, en Geenstijl kijkt ook niet verder dan z'n neus lang is; de exacte locatie van het overlast wordt NIET weergegeven. Dat bolletje verschijnt ergens in het gebied van de 4 cijferige postcode, NIET in de straat waar de overlast gemeld is. Daarom staan ze op vreemde locaties.

        Of alle overlast meldingen terecht zijn is een andere vraag, maar wanneer een bolletje met overlast meldingen midden in een weiland staat, betekent dat enkel dat het betreffende weiland het midden is van de 4 cijferige postcode in dat gebied.

        Dus haal dat 'LIEGEN' maar weer weg.
        Breezanddijk (4 inwoners), op de afsluitdijk, is in haar eentje postcodegebied 8766.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Breezanddijk.JPG
Vertoningen:1
Grootte:21,0 KB
ID:	1557434

        Momenteel 15 meldingen.

        Kornwerderzand (22 inwoners), op de afsluitdijk, is in haar eentje postcodegebied 8752.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Kornwerderzand.JPG
Vertoningen:1
Grootte:26,7 KB
ID:	1557437

        Momenteel 8 meldingen.

        Industriegebied Maasvlakte is in haar eentje postcodegebied 3199.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Maasvlakte.jpg
Vertoningen:1
Grootte:119,9 KB
ID:	1557435

        Momenteel 10 meldingen.

        Schiphol is in haar eentje postcodegebied 1118.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schiphol.JPG
Vertoningen:1
Grootte:44,0 KB
ID:	1557436

        Momenteel 14 meldingen.

        Comment


          #5
          Nogmaals, niemand kan garanderen dat de meldingen terecht zijn, maar de 'gekke' locaties zijn niets meer dan het gevolg van de software. Dat er een leukert tussen zit om te klieren met meldingen, vast en zeker, maar een hoax of zelfgegenereerde meldingen bewijst het niet.

          Comment


            #6
            Het maakt niet echt uit of het de waarheid is. Het probleem zijn de mensen die de meldingen indienen, die uberhaupt veroorzaken dat er meldingen zijn. pak die zielige mensen aan en dit gezeik is voorbij. maar goed mensen roepen liever verbod dit en dat, dan t probleem bij de oorzaak aan te pakken.
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              #7
              Arahon stem jij toevallig Groen Links???Het lijkt mij namelijk suggestief, vandaar mijn vraag.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                Nogmaals, niemand kan garanderen dat de meldingen terecht zijn, maar de 'gekke' locaties zijn niets meer dan het gevolg van de software. Dat er een leukert tussen zit om te klieren met meldingen, vast en zeker, maar een hoax of zelfgegenereerde meldingen bewijst het niet.
                U heeft de discussie niet helemaal gevolgd geloof ik? Men kan willekeurig, zoveel meldingen als men maar wil, maken waar dan ook in Nederland vanaf één adres.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                  U heeft de discussie niet helemaal gevolgd geloof ik? Men kan willekeurig, zoveel meldingen als men maar wil, maken waar dan ook in Nederland vanaf één adres.
                  Ik heb de discussie wel gevolgd, en ik ben ook zeker van mening dat het systeem enorm 'flawed' is. Maar 'het bolletje staat midden in de polder/het water' is alleen een non issue. Maar dat blijft maar als argument terug komen.

                  @jakhal, Ik stem verre van Groenlinks, maar stel dat ik het wel zou doen, wat zou dat? Als ik hier beticht wordt van suggestiviteit, dan zou ik toch maar heel even goed in de spiegel kijken. Ik ben voor behoud van de vuurwerk traditie, maar ik ben vooral realistisch en ga niet blind met modder gooien.

                  Comment

                  Working...
                  X