Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meldpunt vuurwerkoverlast nog steeds dikke hoax

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Meldpunt vuurwerkoverlast nog steeds dikke hoax

    Vorige week ontplofte het Meldpunt Vuurwerkoverlast -dankzij een voltreffer van GeenStijl- recht in het gezicht van GroenLinks.

    Er klopte geen jota van het aantal knal-meldingen. Duizenden overlastsignaleringen bleken vals, fake en nep. Jajaja, het knalde zelfs midden op de Afsluitdijk en in uitgestorven provinciedorpjes in Oost-Groningen.

    We zijn een week verder, en er klopt nog steeds geen ene moer van het aantal meldingen. GroenLinks en designated vuurwerkbestrijder Arno Bonte LIEGEN er nog steeds op los. Zie figuur 1. en 2.


    Fig. 1



    Fig. 2

    Op een locatie onder Weesp zien we TIEN MELDINGEN van vuurwerkoverlast. FF de Google Satellite erbij gezocht. En wat blijkt? Er is daar niks. Een afgelegen weiland, waar niet eens een weg loopt. Hoe de fuk kunnen daar 10 "overlastgevende" knallen gemeld worden. En door wie? Ergo: de GroenLinks Google Map Vuurwerk Overlast is nog steeds volstrekt ongeloofwaardig en onbetrouwbaar.

    Kap er toch mee Arno Bonte. Steek dat Meldpunt in je sterretje. Je liegt dat je barst.



    Fig. 3: Sinds 22 december ook doodse stilte in de ANP-feed. Lekker rustig, dat dan weer wel.

    PS: Je hebt het niet van ons, maar de politie doet niks tegen vuurwerkoverlast.

    Bron: GeenStijl

    #2
    Arno loopt al flink tehuilen op Twitter.

    Comment


      #3
      Haha geniaal dit
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Hihi, eindelijk word die man gepakt waar t m pijn doet, nu nog even n isoleercelletje voor m regelen en klaar is kee.
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #6
            Je kan ook steeds minder vaak reageren op het nieuws. Blijkbaar valt het kwartje..heeeeeeel langzaam.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
              Hihi, eindelijk word die man gepakt waar t m pijn doet, nu nog even n isoleercelletje voor m regelen en klaar is kee.
              Niks er van, zet hem met oud en nieuw bij ons in de straat en laat hem een paar uur verplicht mee genieten van al onze pracht en praal en als hij lief is krijgt hij nog een glas champagne ook
              [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

              Comment


                #8
                Ik ben echt blij dat geenstijl aan onze kant staat.
                Het moet gewoon eens echt gedaan zijn met Bonte, ik snap best dat niet iedereen vuurwerk leuk vind maar hij is gewoon op een hele valse smerige manier bezig deze extreme activist, gelukkig krijgt hij de deksel op zn neus nu.
                Laatst aangepast door Thresher; 28 December 2015, 16:40.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #9
                  En maar blijven huilen over alle schade, kijk eens wat wij inleveren aan belastinggeld bij het kopen van vuurwerk, gaat ook over miljoenen ..

                  Comment


                    #10
                    Ik vind het niet correct dat iedereen over de persoon Arno Bonte valt en zelfs met hatelijke verwensingen gaat strooien, terwijl hij volgens mij slechts de spokes-man is van een hele groep tegenstanders. Ik ben het ook niet eens met (veel van) de dingen die hij aandraagt, maar het gaat mij te ver om dit persoonlijk te maken. In een moderne maatschappij die gestuit is op democratie heeft iedereen het recht om zijn (niet kwetsende) mening te uiten. Zo ook wij. Het is bij de tegenstanders van consumentenvuurwerk echter momenteel beter gereld als bij ons. Wij zijn minder georganiseerd en dus wordt onze stem minder gehoord (sowieso door de media).

                    Comment


                      #11
                      eens even kijken hoe dit gaat aflopen in januari want dan gaan ze evalueren over de jaarwisseling .
                      Want met dit gekwakkel kun je eigenlijk al geen eerlijke discussie meer voeren .
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                        Ik vind het niet correct dat iedereen over de persoon Arno Bonte valt en zelfs met hatelijke verwensingen gaat strooien, terwijl hij volgens mij slechts de spokes-man is van een hele groep tegenstanders. Ik ben het ook niet eens met (veel van) de dingen die hij aandraagt, maar het gaat mij te ver om dit persoonlijk te maken. In een moderne maatschappij die gestuit is op democratie heeft iedereen het recht om zijn (niet kwetsende) mening te uiten. Zo ook wij. Het is bij de tegenstanders van consumentenvuurwerk echter momenteel beter gereld als bij ons. Wij zijn minder georganiseerd en dus wordt onze stem minder gehoord (sowieso door de media).
                        En toen ging de wekker.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
                          En toen ging de wekker.
                          Hoe bedoel je? Jij gelooft niet in democratie en in de noodzaak van een dialoog en vind dat ik slaap/droom ofzo?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                            Ik vind het niet correct dat iedereen over de persoon Arno Bonte valt en zelfs met hatelijke verwensingen gaat strooien, terwijl hij volgens mij slechts de spokes-man is van een hele groep tegenstanders. Ik ben het ook niet eens met (veel van) de dingen die hij aandraagt, maar het gaat mij te ver om dit persoonlijk te maken. In een moderne maatschappij die gestuit is op democratie heeft iedereen het recht om zijn (niet kwetsende) mening te uiten. Zo ook wij. Het is bij de tegenstanders van consumentenvuurwerk echter momenteel beter gereld als bij ons. Wij zijn minder georganiseerd en dus wordt onze stem minder gehoord (sowieso door de media).
                            Deels mee eens, maar om je mening dmv verkeerde informatie / gemanipuleerde info door te strot te drukken mag jhet van mij persoonlijk gemaakt worden. Wat een onzin verhaal zeg

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              Deels mee eens, maar om je mening dmv verkeerde informatie / gemanipuleerde info door te strot te drukken mag jhet van mij persoonlijk gemaakt worden. Wat een onzin verhaal zeg
                              Ik ben het ook met je eens dat deze methodes van het anti-kamp zeker niet de juiste zijn, maar dmv persoonlijke verwensingen zal er nooit iets positiefs veranderen. Dan geef je ze slechts voer om te beweren dat vuurwerkliefhebbers onderontwikkelde, lompe tokkies zijn. Enkel als er een tegenfront wordt gecreëerd, met een sterke spokes-man een een organisatie die ónze belangen behartigd, zal er iets veranderen in een democratie volgens mij.

                              Comment

                              Working...
                              X