Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Vuurwerkverkoop loopt verder terug'

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Weet je wat me nu echt geweldig lijkt, dat de media zichzelf volledig onderuit haalt als de vuurwerkverkoop cijfers bekend worden.

    Ik heb mijn steen(tje) bijgedragen door meer dan 600 euro aan extra vuurwerk te bestellen! Ik heb nog nooit zoveel uitgegeven aan vuurwerk als dit jaar.

    Veel cakeboxen en losse cakes (500 grammers).

    Vooral gedaan om de vuurwerkbranche een hart onder de riem te steken en omdat ik het zelf natuurlijk te leuk vind als vuurwerkfreak. :-)

    Comment


      #17
      Van het ene op het andere jaar is angst de voornaamste reden, wat een kul zeg pffffff
      [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

      Comment


        #18
        Ik geloof er niks van.
        De economie trekt ook weer een beetje aan dus de cijfers zouden alleen maar beter moeten worden.
        Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door 3fire3boy3 Bekijk bericht
          Ik geloof er niks van.
          De economie trekt ook weer een beetje aan dus de cijfers zouden alleen maar beter moeten worden.

          Dat denk ik dus ook als je ziet hoeveel producten er al uitverkocht zijn.
          winkeliers die aangeven dat zu nu al voor het dubbele bestellingen binnen hebben.
          Dat je ziet dat vwt 20.000 likes heeft op facebook net als andere importeurs.
          dat zegt mij dat het juist goed gaat ook als ik afgelopen jaar zie dat er hier in de buurt verschrikkelijk veel de lucht in ging.

          Comment

          Working...
          X