Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud nieuws; reacties ineens verdwenen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oud nieuws; reacties ineens verdwenen?



    Vast niet het juiste gedeelte, maar hier waren veel reacties van voorstanders van vuurwerk. Nu kijk ik even en zijn de comments ineens weg?

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
    http://www.telegraaf.nl/watuzegt/247...t_jaar___.html

    Vast niet het juiste gedeelte, maar hier waren veel reacties van voorstanders van vuurwerk. Nu kijk ik even en zijn de comments ineens weg?

    Volgende keer meteen een screenshot maken.

    Comment


      #3
      "De beelden van de gigantische vluchtelingenstroom en de aanslagen in Parijs vorige week,zullen voor altijd op ons netvlies blijven staan.In dat licht bekeken vraag ik mij dan ook af of het wel gepast is om straks tijdens Oud en Nieuw vuurwerk af te steken. Vluchtelingen die uit het oorlogsgebied zijn verdreven en bovendien al getraumatiseerd zijn zullen zich geen raad weten met al dat geknal. Vooral kleine kinderen zullen de trauma’s opnieuw beleven. Datzelfde gevoel zal overheersen bij de nabestaanden van de slachtoffers die zijn gevallen tijdens de aanslagen onlangs in Parijs.We kunnen Oud en Nieuw ook eens op een andere manier proberen te vieren zonder vuurwerk, maar met veel verlichte straten en gebouwen en op plekken waar we gezellig bij elkaar kunnen komen zonder al dat geknal."


      Hoe erg die aanslagen ook zijn in Parijs dit bericht slaat echt alles...
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        Heb een mail gestuurd naar Telegraaf met de vraag wat de bedoeling hier achter is.

        Comment


          #5
          haha dat is media kunnen niet zo goed teggen waarheid en verlies he

          Comment

          Working...
          X