Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Consumentenvuurwerk is nu officieel een Traditie!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Heel goed nieuws. Respect voor de mensen die hier echt heel veel werk in hebben zitten en nog gaan stoppen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #77

      Comment


        #78
        Ben rond mijn zevende/achtste jaar begonnen met vuurwerk afsteken.
        Altijd in december vol spanning afwachten op dat vuurwerkfoldertje.
        Eenmaal binnen, honderd keer calculeren of de bestelling onder mijn
        100,- gulden budget viel =D De 31ste samen met vrienden op straat,
        in de kou, van 10 tot laat in de avond, vuurwerk afsteken. Aanstekers
        die wij met moeite aan de gang kregen, duimtoppen die naar de *****
        gingen =D

        Kortom, ben ermee opgegroeid en zou de liefde voor vuurwerk ook willen
        overbrengen naar de volgende generaties.

        Het is ons traditie. We zullen alles op alles zetten om die te beschermen!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
          Even advocaat van de duivel spelen:

          Wie laat er allemaal vanaf nu al het illegale vuurwerk liggen en gaat voor 100% consument?
          Dus ook geen matten en nitraten en andere knallers meer uit België?

          Ik steek mn hand vast op
          Ze hebben net onze afsteektijden gehalveerd en romeinse kaarsen verboden, weg met de daylight projecten en weg met de doorlont projecten met romeinse kaarsen...

          Dat consumentenvuurwerk nu daadwerkelijk als traditie gezien word is geweldig, mijn diepe respect voor de mensen die hier hard voor gewerkt hebben! Maar zolang ze aan onze hobby blijven knagen en proberen om ons plezier te vergallen blijven mensen steeds meer illegaal vuurwerk afsteken denk ik. Iedereen die dit jaar met oud en nieuw een babypijltje of een romeinse kaars afsteekt is immers in overtreding met de wet
          When you stand for nothing, you fall for anything.

          Comment


            #80
            Geweldig nieuws! Wel weer jammer om de reacties op de Telegraaf te lezen..

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
              Geweldig nieuws! Wel weer jammer om de reacties op de Telegraaf te lezen..
              Mensen die niet beter weten,kunnen ook niet beter praten over iets wat hun is aangepraat.
              Het is nou net de bedoeling deze mensen de waarheid in te laten zien.

              Comment


                #82
                Waar kan ik subsidie aanvragen voor m'n oud en nieuw showtje?


                Ik ben erg blij dat de vuurwerk traditie nu eindelijk een beetje erkenning krijgt die het verdient.

                Comment


                  #83
                  Wat een prachtig nieuws zeg, heerlijk om zo december te beginnen.
                  En iedereen bedankt die hierachter zit, top dat jullie je inzetten voor deze prachtige traditie!
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #84
                    wel gefeliciteerd heren zo kunnen we met zen allen het tij keren .
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #85
                      Vind het wel frapant...zodra vuurwerk negatief is komt het op tv......nu is het positief word er geen seconde aandacht aan besteed...

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                        Vind het wel frapant...zodra vuurwerk negatief is komt het op tv......nu is het positief word er geen seconde aandacht aan besteed...
                        Linkse media hebben niks met rechtse hobbies ;)

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                          Vind het wel frapant...zodra vuurwerk negatief is komt het op tv......nu is het positief word er geen seconde aandacht aan besteed...
                          Helaas is vuurwerk niet het enige waarbij het gebeurd. Kranten/media schrijven maar een kant op en dat is de kant wat hun het beste uitkomt
                          ook bekend op avp met de zelfde naam

                          Comment


                            #88
                            Man......het hele jaar!!!! Inslaan die action pakketten....

                            QUOTE=maxwell96;744292]Kunnen we weer vanaf 10 uur afsteken?[/QUOTE]

                            Comment


                              #89
                              Geweldig nieuws natuurlijk om deze maand mee te beginnen.
                              Dank aan iedereen die hiervoor gestreden heeft.

                              Nu zijn we met z'n allen aan zet om het goede voorbeeld te geven en tegenstanders het tegendeel te bewijzen.

                              Samen staan we sterk en kunnen we het verschil maken! Iets als 'een betere wereld begint bij jezelf'

                              Comment


                                #90
                                Fantastisch nieuws natuurlijk.

                                Comment

                                Working...
                                X