Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen vuurwerk rond De Meent

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Geen vuurwerk rond De Meent

    PAPENDRECHT - Bij winkelcentrum De Meent in Papendrecht is er met de jaarwisseling geen vuurwerk toegestaan. Daar zal extra op gehandhaafd worden.

    Het afsteken van consumentenvuurwerk is uitsluitend toegestaan op 31 december 2014 vanaf 18.00 uur tot 1 januari 2015 02.00 uur. Ander (illegaal) vuurwerk afsteken is verboden.

    Er is een vuurwerk- en alcohol verbod van kracht op en rond winkelcentrum De Meent. Dat betekent dat daar ook op 31 december en 1 januari geen vuurwerk afgestoken mag worden en geen alcohol mag worden genuttigd.

    bron
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Er is een vuurwerk- en alcohol verbod van kracht op en rond winkelcentrum De Meent. Dat betekent dat daar ook op 31 december en 1 januari geen vuurwerk afgestoken mag worden en geen alcohol mag worden genuttigd.

    Kortom je mag er niets, geen champagne en geen vuurwerk met oudjaar. Je zou er maar wonen, kun je alleen het doen met de oliebol maar ook die ligt onder vuur

    Comment


      #3
      ik kan dit goed begrijpen, waarom zou je bij een winkelcentrum af willen steken.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
        ik kan dit goed begrijpen, waarom zou je bij een winkelcentrum af willen steken.
        Als de winkels open zijn en er is veel volk op de been dan is het nog te begrijpen. Maar om 12 uur met wat mensen buiten staan en feest vieren moet toch kunnen? Ik ken de situatie niet en ik weet niet of daar kroegen en/of discotheken zitten maar vind het wel ver gaan op deze manier.
        ..

        Comment


          #5
          Ik kom daar regelmatig. De Meent is een klein winkelcentrum, maar het is daar wel altijd heel druk, zeker rond deze tijd. Dat je daar dus geen vuurwerk af mag steken is dus volkomen logisch. Zou wel sneu zijn als het na sluitingstijd ook niet mag. Voor zover ik weet zit er 1 kroeg OP de meent en een paar rondom

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door ThunderkingAvp Bekijk bericht
            Ik kom daar regelmatig. De Meent is een klein winkelcentrum, maar het is daar wel altijd heel druk, zeker rond deze tijd. Dat je daar dus geen vuurwerk af mag steken is dus volkomen logisch. Zou wel sneu zijn als het na sluitingstijd ook niet mag. Voor zover ik weet zit er 1 kroeg OP de meent en een paar rondom
            Het betreft na sluitingstijd want je mag pas vanaf 18:00 afsteken

            Comment


              #7
              Ahja, ik ging nog gewoon uit van 10:00. Dan vind ik het helemaal een nutteloze regel, aangezien er na sluitingstijd geen volk meer rondloopt op de Meent

              Comment


                #8
                Ik woon op de Meent. Vorig jaar was er hier ook een vuurwerkverbod. Ben toen letterlijk een meter buiten de zone gaan staan.��

                Comment


                  #9
                  Ze konden beter alleen vuurwerkvrije zones invoeren ipv tijden in te korten.

                  Comment

                  Working...
                  X