Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederland, een land van om te schamen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nederland, een land van om te schamen

    Ja, Nederland is echt een land om van te schamen als het gaat om vuurwerk, maar ook om de zeikende bewoners die erin leven. Dit terzijde, is Nederlandse media ook om van te walgen. Dit omdat zij veelvuldig liegen om zo hun doel te bereiken. Ze hebben het over overlast, maar ook over vuurwerk dat het bommen zijn. Ze zien nitraten, vlinders etc. die gewoon uit belgie komen en goedgekeurd zijn, als bommen. Wat uit polen komt zien ze als explosieven.

    Wat bezielt het nederlandse volk als wij het stoken in spanje erbij halen?

    Ik heb een video op youtube gezien, de meeste zullen het wel kennen. Het gaat om groepje jongeren uit Nederland die naar valencia reizen om daar vijf dagen lang te kunnen stoken. En dan gewoon midden in centrum, waar dagelijkse leven plaatsvindt. Mensen die lopen langs harde knallers zoals de treuno ricasa 4's etc. Geen schrik aan te merken. Laat staan dat er sprake is over overlast.

    Echt, waarom kan dit wel in spanje en niet in nederland?

    Bekijk dit filmpje en oordeel zelf:


    #2
    Nederland zit vol met onwetende zeikstralen, die graag alles verbieden wat hun niet aanstaat, ondanks er wel een grote groep mensen plezier aan beleefd. Zo gaat het niet alleen met vuurwerk. Vooral de media speelt hier een grote rol in, omdat deze de mensen dom houd met hun leugens. Ik kan best begrijpen waarom vuurwerkhaters zo bang zijn, die hebben immmers geen kennis van vuurwerk. Als hun dan in de krant lezen dat illegaal vuurwerk met overdaad afgestoken word, en hetzelfde effect heeft als een handgranaat, nemen hun dat natuurlijk graag aan. Want tja, wie gaat er nu naar een stel vuurwerk kneusjes luisteren die ze toch al niet mogen, als je ook de kranten kan geloven? Sad but true, maar zo werkt het.

    Mensen word gewoon propaganda voorgeschoteld in de media. Bommen, terreur, afgerukte ledematen, oogletsel, honderden gewonden. Waarom is dit alleen bij vuurwerk zo belachelijk in de aandacht? Waarom zijn de duizenden ongevallen door alcohol wel algemeen geaccepteerd? Het is altijd weer het vuurwerk dat al vanaf september in de media weer de pineut is. Waarom toch al die intense haat op vuurwerk jongens. Het is triest te noemen dat mensen elkaar niet 1 dag, 1 dag van de 365!, plezier gunnen. Dit zegt toch wel weer genoeg over hoe egoïstisch het er voor staat. Ik ondervind zelf ook overlast van meerdere zaken. Denk aan hondenstront overal op de straat, de enorme herrie en vandalisme dat gepaard gaat met het WK voetbal, mensen die roken in het openbaar en mij ongewild ******stoffen laten in ademen. Mij zie je echter niet huilen in de media dat alles maar verboden moet worden wat mij niet aanstaat. Het zou fijn zijn als meerdere mensen dit zouden doen, en vooral, niet alles klakkeloos aannemen wat de media schrijft. Die doen het enkel om de aandacht en het geld, kennis gebaseerd op waarheid interesseert hun vrij weinig.

    Comment


      #3
      Ach ja we kennen et gezeik al jaren. Soms is het jammer dat de duitsers niet wat meer van onze mede land genoten hebben genekt. We blijven zelf gewoon ook een ***** land. Zelfs zonder buitelanders. Is nederland al een land van graaiers ratdraaiers en azijn zijkers. Soms mogen ze wel een bom droppen op dit land

      Comment


        #4
        Je titel is niet helemaal goed: Nederlanders, een volk om je voor te schamen.

        Het gedrag in bovenstaand filmpje is NIET normaal in Valencia. Ook hier moeten de achterlijke Hollanders het weer verzieken door zware knallers midden in een stad te gooien, trueno aviso's op de grond etc etc etc... Waarom gaat iedereen steeds meer op Engelsen lijken die op vakantie zijn???

        Stoken IN de stad is NIET toegestaan tijdens Fallas. Alleen bij de aangewezen plekken bij de Casals. (en daar mag je als Hollander niet komen tenzij je uitgenodigd bent) In de bedding wordt het tot nu toe nog gedoogd, maar met dit gedrag wat je hierboven ziet, zullen "wij" Hollanders dat binnenkort ook wel verziekt hebben.

        Echt heel jammer om te zien dat de algemene beschaving/ normaal denkend vermogen, met grote sprongen verpauperd in Nederland.

        Geen overlast lees ik.... Als je in Valencia nrs 4 op straat gooit, krijg je wel degelijk gezeik met de lokale bevolking en de politie. (alleen hebben sommigen overal schijt aan)

        In 2008 waren de Valencianen nog verrast en blij met de komst van alle Nederlanders, maar een kleine groep idioten (zoals gewoonlijk) is erg hard bezig om het ook daar voor de weldenkende mensen te verzieken.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Dennis010 Bekijk bericht
          Je titel is niet helemaal goed: Nederlanders, een volk om je voor te schamen.

          Het gedrag in bovenstaand filmpje is NIET normaal in Valencia. Ook hier moeten de achterlijke Hollanders het weer verzieken door zware knallers midden in een stad te gooien, trueno aviso's op de grond etc etc etc... Waarom gaat iedereen steeds meer op Engelsen lijken die op vakantie zijn???

          Stoken IN de stad is NIET toegestaan tijdens Fallas. Alleen bij de aangewezen plekken bij de Casals. (en daar mag je als Hollander niet komen tenzij je uitgenodigd bent) In de bedding wordt het tot nu toe nog gedoogd, maar met dit gedrag wat je hierboven ziet, zullen "wij" Hollanders dat binnenkort ook wel verziekt hebben.

          Echt heel jammer om te zien dat de algemene beschaving/ normaal denkend vermogen, met grote sprongen verpauperd in Nederland.

          Geen overlast lees ik.... Als je in Valencia nrs 4 op straat gooit, krijg je wel degelijk gezeik met de lokale bevolking en de politie. (alleen hebben sommigen overal schijt aan)

          In 2008 waren de Valencianen nog verrast en blij met de komst van alle Nederlanders, maar een kleine groep idioten (zoals gewoonlijk) is erg hard bezig om het ook daar voor de weldenkende mensen te verzieken.
          Het lijkt me sterk dat je als buitenlander daar heen gaat en dingen doet wat al verboden is voor eigen burgers. Beelden laten gewoon duidelijk zien dat vuurwerk daar wordt getolereerd. Ze steken het gewoon gecontroleerd af. Het zijn geen pubers die raketten over de grond laten schieten of wat dan ook. Groot verschil is dat mensen buiten Nederland in staat zijn om dingen te tolereren. Hier wordt niets getolereerd en wordt gelijk de politie ingeschakeld. Niet dat het te handhaven is, dat is een ander verhaal. Maar over een groepje buitenlanders is wel degelijk een handhaving mogelijk.

          Comment


            #6
            Je hebt helemaal gelijk, sorry....Ik heb het allemaal verkeerd gezien al die jaren dat ik daar al kom.
            De razzia's in de bedding,de terrasjes die even gecontroleerd worden op tassen met vuurwerk, de meppende guardia civil met de lange lat op quads, de policia die even een klein bergje vuurwerk van de Nederlanders bij de black sheep in het busje laden, terwijl er 50 Hollanders staan te kijken (en helemaal niks doen )

            En hoe vaak was jij ook alweer in Valencia tijdens Fallas?

            Zucht....

            Comment


              #7
              Nederland is het land van de betuttelingen, het land van regels en beperkingen. In mijn ogen zijn we bijna bij het punt aanbeland waarbij je als Nederlander zoiets hebt van 'het is wel goed', bekijk het maar met je regels. En terecht, want je raakt het zat, zat om Nederlander te zijn.

              Comment


                #8
                Word eens hoog tijd dat wij als forum t goede voorbeeld gaan tonen:

                - Niet meer illegaal vuurwerk afsteken of promoten.
                Als tegenhanger wel nitraten en vlinders zien te legaliseren, of althans die "flitspoeder" gedoe.

                Nog even mild houdende:
                - Iedereen die loopt te zeiken tape op hun mond plakken, met oud & nieuw opsluiten ergens in de middle of nowhere en vooral GEEN aandacht schenken.

                - Mensen die vuurwerk misbruiken aangeven bij de politie. Of anders ze eens een lesje leren.
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #9
                  Het zou gewoon een goede zaak zijn om het Belgische knalvuurwerk te legaliseren. Dat is gewoon pracht kwaliteit, met relatief weinig kruit. Zo gevaarlijk is het dus helemaal niet, maar het klapt wel heerlijk hard. Verder is het ook nog eens een stuk veiliger dan de Nederlandse rommel. Dit zou een zeer grote inkomsten bron zijn, en ook een hoop gezeik oplossen. Met een Belgisch nitraatje kun je verder ook niets slopen, dus het zou echt niet voor meer overlast zorgen.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                    Word eens hoog tijd dat wij als forum t goede voorbeeld gaan tonen:

                    - Niet meer illegaal vuurwerk afsteken of promoten.
                    Als tegenhanger wel nitraten en vlinders zien te legaliseren, of althans die "flitspoeder" gedoe.

                    Nog even mild houdende:
                    - Iedereen die loopt te zeiken tape op hun mond plakken, met oud & nieuw opsluiten ergens in de middle of nowhere en vooral GEEN aandacht schenken.

                    - Mensen die vuurwerk misbruiken aangeven bij de politie. Of anders ze eens een lesje leren.
                    Ti salutes zijn toch al verwijderd? Boven de 50 gram is toch niet meer bespreekbaar? Alleen lager dan 5 gram is bespreekbaar, en natuurlijk kun je haten op het 'illegale', maar door het (nog) meer in te perken op een forum, heeft echt geen zin
                    Zonder respect geen vuurwerk.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dennis010 Bekijk bericht
                      Je titel is niet helemaal goed: Nederlanders, een volk om je voor te schamen.

                      Het gedrag in bovenstaand filmpje is NIET normaal in Valencia. Ook hier moeten de achterlijke Hollanders het weer verzieken door zware knallers midden in een stad te gooien, trueno aviso's op de grond etc etc etc... Waarom gaat iedereen steeds meer op Engelsen lijken die op vakantie zijn???

                      Stoken IN de stad is NIET toegestaan tijdens Fallas. Alleen bij de aangewezen plekken bij de Casals. (en daar mag je als Hollander niet komen tenzij je uitgenodigd bent) In de bedding wordt het tot nu toe nog gedoogd, maar met dit gedrag wat je hierboven ziet, zullen "wij" Hollanders dat binnenkort ook wel verziekt hebben.

                      Echt heel jammer om te zien dat de algemene beschaving/ normaal denkend vermogen, met grote sprongen verpauperd in Nederland.

                      Geen overlast lees ik.... Als je in Valencia nrs 4 op straat gooit, krijg je wel degelijk gezeik met de lokale bevolking en de politie. (alleen hebben sommigen overal schijt aan)

                      In 2008 waren de Valencianen nog verrast en blij met de komst van alle Nederlanders, maar een kleine groep idioten (zoals gewoonlijk) is erg hard bezig om het ook daar voor de weldenkende mensen te verzieken.
                      Waarom zie je dan regelmatig filmpjes voor bij komen van spaanse jongeren en kleine kinderen die midden in de stad knallertjes af steken?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door maxman Bekijk bericht
                        Waarom zie je dan regelmatig filmpjes voor bij komen van spaanse jongeren en kleine kinderen die midden in de stad knallertjes af steken?
                        die kleine knallertjes worden idd meestal door de kids afgestoken waar ouders bij zijn of op een locatie waar het is toegestaan, natuurlijk word het ook een stukje gedoogd....

                        Maar precies wat dennis zegt..... kijk maar uit daarzo met je vuurwerk

                        Ik vergeet het niet meer hoor.... 1 keer mocht ik geheel vriendelijk ffies alles inleveren en nee ik was geen shells aan het stoken maar wat trueno`s no3 of 4 was het volgensmij, en nee ik had geen keuze alles was voor de agent.

                        En een andere gast mag nu ongeveer blij zijn als ie weer normaal kan lopen....
                        die kreeg eerst een pak slaag voordat hem de vragen werden gesteld.

                        En wat sommige toerissten daar stoken is echt niet normaal meer, en ook die verpesten het dalijk dat we daar nog kunnen stoken :-(
                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          #13
                          Nederland buitebeentje van Europa

                          Comment


                            #14
                            Topicstarter haalt zijn info uit een filmpje.. zonder in Valencia te zijn geweest als ik het goed begrijp.
                            Dat is ongeveer hoe half Nederland bepaald dat vuurwerk verboden moet worden want het wordt standaard aan flessen benzine geknoopt als je die filmpjes geloofd.

                            Geloof maar dat Nederlanders het ook in Spanje inderdaad weten te verknallen.
                            Als iedereen zich netjes aan de regels zou houden zou het voor iedereen een stuk aangenamer zijn en zouden minder mensen klagen.

                            En wat die kinderen daar afsteken is in de verste verte niet te vergelijken met wat Nederlanders daar midden in de stad gooien.

                            Ga een keer naar Valencia en je zult begrijpen wat we bedoelen.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                              die kleine knallertjes worden idd meestal door de kids afgestoken waar ouders bij zijn of op een locatie waar het is toegestaan, natuurlijk word het ook een stukje gedoogd....

                              Maar precies wat dennis zegt..... kijk maar uit daarzo met je vuurwerk

                              Ik vergeet het niet meer hoor.... 1 keer mocht ik geheel vriendelijk ffies alles inleveren en nee ik was geen shells aan het stoken maar wat trueno`s no3 of 4 was het volgensmij, en nee ik had geen keuze alles was voor de agent.

                              En een andere gast mag nu ongeveer blij zijn als ie weer normaal kan lopen....
                              die kreeg eerst een pak slaag voordat hem de vragen werden gesteld.

                              En wat sommige toerissten daar stoken is echt niet normaal meer, en ook die verpesten het dalijk dat we daar nog kunnen stoken :-(
                              Kortom kunnen we concluderen dat het gewoon is toegestaan op plekken waar het mag. Een knal van een trueno n4 hoor je op 50 of 100 meter afstand alsnog. En vooral in zo n grote stad met al die hoge gebouwen die voor prachtige echo zorgen.

                              Maar ja, hier is natuurlijk een knalletje weer te hard. Hondjes worden bang. Mensen voelen zich niet meer veilig, want het is oorlog.

                              Comment

                              Working...
                              X