Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciaal vuurwerkbonnenboekje in Utrecht tijdens Oud en Nieuw.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Speciaal vuurwerkbonnenboekje in Utrecht tijdens Oud en Nieuw.

    Bekeuring uitdelen was nog nooit zo gemakkelijk.

    De sterke arm in Utrecht zal tijdens Oud en Nieuw worden uitgerust met een speciaal vuurwerkbonnenboekje. Het moet daarmee gemakkelijker zijn voor agenten en toezichthouders om een bekeuring uit te delen aan vroegtijdige vuurwerk-afstekers.

    Oud en Nieuw

    Dat heeft burgemeester Van Zanen de gemeenteraad geschreven, zo weet RTV Utrecht. Er worden in de stad verschillende flexteams ingezet om vuurwerkoverlast tegen te gaan. Er zijn geen vuurwerkvrije zones in de stad.

    Bron
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Het moet niet gekker worden : een vuurwerkbonnenboekje speciaal aangeschaft voor oud en nieuw.

    Dus daar gaan ze van digitaal weer terug naar de ouderwetse bonnen, ik vind echt dat ze zich met zulke berichten indirect voor schut zetten
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Sorry ik moet je een bon geven: uuuh waar heb ik het boekje ook alweer gelaten. Nouma, voor deze keer mag je gaan..
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #4

        Ahh, ik begreep het verkeert....dacht dat de politie een boekje bij zich had waarin stond uitgelegd wat cat 1 vuurwerk is etc...Voor hunzelf...

        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
        Bekeuring uitdelen was nog nooit zo gemakkelijk.

        De sterke arm in Utrecht zal tijdens Oud en Nieuw worden uitgerust met een speciaal vuurwerkbonnenboekje. Het moet daarmee gemakkelijker zijn voor agenten en toezichthouders om een bekeuring uit te delen aan vroegtijdige vuurwerk-afstekers.

        Oud en Nieuw

        Dat heeft burgemeester Van Zanen de gemeenteraad geschreven, zo weet RTV Utrecht. Er worden in de stad verschillende flexteams ingezet om vuurwerkoverlast tegen te gaan. Er zijn geen vuurwerkvrije zones in de stad.

        Bron

        Comment


          #5
          Haha mooie dit wordt nog een collector`s item
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            #6
            tja, als ze geld kunnen verdienen dan is het serieuze zooi..

            Comment

            Working...
            X