Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwaar beladen auto in Nispen: agenten vinden 92 kg vuurwerk in wagen van Roosendaler

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zwaar beladen auto in Nispen: agenten vinden 92 kg vuurwerk in wagen van Roosendaler

    Zwaar beladen auto in Nispen: agenten vinden 92 kilo vuurwerk in wagen van Roosendaler

    NISPEN - Een 24-jarige Roosendaler is donderdagmiddag opgepakt omdat hij 92 kilo vuurwerk in zijn auto had liggen. Hij werd donderdag rond kwart voor vier betrapt tijdens een verkeerscontrole op de Dorpsstraat in Nispen.
    Agenten zagen dat de auto nogal zwaar beladen was. Ze zetten het voertuig aan de kant. Het bleek dat er negen dozen met vuurwerk in de wagen stond. De Roosendaler vertelde dat hij het in België had gekocht.

    BRON

    #2
    Zwaar beladen? Een beetje volwassen vent weegt al gauw 80-90KG, dan rijden er toch echt wel veel zwaar beladen wagens rond.

    Volgens mij hebben ze hem toch echt wel voor iets anders aan de kant gezet en maken ze hier "zwaar beladen" van om het allemaal wat spectaculairder te doen lijken...

    Comment


      #3
      idd wat een bullshit dan zou ik dus nooit mijn schoonmoeder kunnen meenemen.

      Comment


        #4
        hebben ze gewoon in Baarle al gezien en vandaaruit aangehouden

        Comment


          #5
          Zal nog wel vaker gebeuren door het aandikken van het vuurwerk verhaal door de MEDIA dit jaar (net als zwarte piet )zullen ze flink wat voorbeelden willen stellen.ik ging jaren terug op de 31ste nog naar alpeco zou ik nu ook niet meer doen.

          Comment


            #6
            Hoe kun je zien dat een auto te zwaar beladen is aan 92kg? Ik zeg slecht nieuws verkoopt..

            Comment


              #7
              Zwaar beladen?
              Zakt je auto inelkaar met 92KG erin ahaha
              Sensatie

              Comment


                #8
                Ze roepen dit om een excuus te kunnen hebben om jou dan zover te krijgen om de kofferbak open te maken. Echter, dit mogen ze niet zomaar van je verlangen. De agenten moeten op dat moment bezig zijn met preventieve controle (in opdracht van). Enfin, wanneer ze roepen dat je auto te zwaar beladen is dan mogen ze eerst een weegschaal eronder zetten om hun gelijk te bewijzen.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pancake Bekijk bericht
                  idd wat een bullshit dan zou ik dus nooit mijn schoonmoeder kunnen meenemen.
                  Hahaha heerlijke reactie

                  Comment

                  Working...
                  X