Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongeren gooien vuurwerk onder kinderwagen in tram

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jongeren gooien vuurwerk onder kinderwagen in tram

    Een groepje jongeren van een jaar of dertien heeft in een rijdende tram in IJsselstein vuurwerk onder een kinderwagen gegooid. Het kindje in de wagen raakte niet gewond, maar de moeder en andere inzittenden zijn erg geschrokken van de actie.
    De moeder stapte vrijdag rond half vijf 's middags in de tram richting Utrecht bij de halte Binnenstad in IJsselstein. Zodra de tram begon te rijden, zag ze dat drie jongens en een meisje van naar schatting 12 tot 14 jaar, vuurwerk begonnen af te steken. Een van de jongens gooide vuurwerk richting de vrouw en dat kwam onder de kinderwagen terecht.

    De moeder wist het kind vervolgens voldoende te beschermen om verwondingen te voorkomen, hoe ze dat deed is niet exact duidelijk. De tram raakte door het vuurwerk wel beschadigd.

    De politie is op zoek naar de jongeren en vraagt getuigen zich te melden om de daders op te kunnen sporen.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/...-in-tram.dhtml
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 8 December 2014, 13:31.

    #2
    Door dit soort shit gaat het verbod er toch echt aankomen de aankomende jaren... :(
    No Pyro no Party

    Comment


      #3
      En die mensen in de tram doen niets?! Ik had gretig gebruik gemaakt van het recht op burgerarrest.

      Comment


        #4
        Gewoon te erg dit, en het zal zeer waarschijnlijk geen astronautje geweest zijn... echt zielige aktie.

        Comment


          #5
          Al is het een knalerwt, je gooit niet naar mensen of dieren. Te absurd voor woorden dit.

          Comment


            #6
            Wat een leeghoofden, waarom verpesten deze ***** lui het voor de normale vuurwerk liefhebbers! Elke dag is vuurwerk nu negatief in het nieuws en het roep om een verbod wordt steeds groter.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
              En die mensen in de tram doen niets?! Ik had gretig gebruik gemaakt van het recht op burgerarrest.
              Dit is weer zo'n half bericht. Waarbij het alleen maar "slachtoffers" kent. Want de daders zijn minderjarig. Het komt allemaal door dat slechte vuurwerk

              Meteen met ze alle erop duiken en oppakken en poging tot moord ten laste leggen is het zo gedaan met dit soort flauwekul. Maar waarom is niemand aangehouden?!

              Juist, het verhaal zal wel weer eens niet kloppen

              Comment


                #8
                Die jongens zijn natuurlijk debielen en denk aub niet dat ik hun acties probeer goed te praten. Maar als er in een dichte tram niemand gewond raakt (ook geen gehoorsbeschadiging) en een kinderwagen gaat niet kapot, maar de tram wel? Beschadigd = brandvlekje op de grond?

                For all we know was dit categorie 1 vuurwerk, dat moet je nog steeds niet naar mensen gooien, ze moeten nogsteeds opgepakt worden. Maar de journalist had iets minder mogen overdrijven.
                ^^^speculatie, niet boos worden svp.
                Keep it legal!

                Comment


                  #9
                  Echt jonge hoe kan dit toch gebeuren tegenwoordig...zoiets hoefde ik echt niet te flikken vroegah rot blagen.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                    Echt jonge hoe kan dit toch gebeuren tegenwoordig...zoiets hoefde ik echt niet te flikken vroegah rot blagen.
                    Gebrek aan opvoeding en internet.

                    Comment


                      #11
                      die reacties op facebook zijn ook echt om te janken..
                      maar kan ook niks anders verwachten van mensen die de telegraaf lezen

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                        Beschadigd = brandvlekje
                        Nee, was een nitraatbom, hele tram was kapot....

                        Comment


                          #13
                          Gelijk kapot knuppelen die rot jochies. En tja de telegraaf. Mag ook een b*m opvallen. Een krant met lezers die van de catogorie kakkers die denken dat ze alles weten :P

                          Comment


                            #14
                            ze hebben weer een reden om het te verbieden. die jongentjes die er niet mee om kunnen gaan en hun eigen stoer voelen om naar mensen te gooien moeten gewoon kleine hersens hebben want ze verpesten het voor iedereen vooral de echte liefhebbers maar het kan een hoax zijn maar daar twijfel ik nog wel eens aan omdat kranten er wel goed in waren zoals een kat enzo begrijp me niet verkkeerd.

                            want ik word gek van dit soort kranten die niks anders hebben te doen dan vuurwerk terwijl er gewoon bijna de 3de wereld oorlog uitbreekt en isis en al die andere ERGERE dingen dan het mooie vuurwerk tja illegaal heb ik niks mee dus dat is het punt wat het allemaal verpest illegaal vuurwerk

                            Gr. wesley

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                              Echt jonge hoe kan dit toch gebeuren tegenwoordig...zoiets hoefde ik echt niet te flikken vroegah rot blagen.
                              Mee eens in mijn tijd werd je gelijk voor je *****n geschopt 13 of niet weer invoeren dat soort acties zijn verpleurt ter.ing tuig.

                              Comment

                              Working...
                              X