Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkgooier NEC dacht dat hij 'onschuldig vuurwerk' afstak.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkgooier NEC dacht dat hij 'onschuldig vuurwerk' afstak.

    ARNHEM - De 19-jarige man uit Gendringen die 22 januari een steward in het Nijmeegse Goffertstadion zwaar verwondde met vuurwerk, ontkende woensdag in de rechtbank dat hij wist dat hij zwaar vuurwerk gebruikte. "Ik dacht dat het gewoon een fakkel was", De verdachte was met 2 vrienden naar de bekerwedstrijd van NEC tegen FC Utrecht.

    Cobra 6
    De zware 'Cobra 6' van de 19-jarige kwam in de gracht tussen speelveld en tribunes terecht. De klap sloeg een deel van het gezicht van de steward open. Als gevolg hiervan houdt de steward een aantal blijvende littekens over. Daarnaast liep hij ernstige blijvende gehoorschade op. Een andere steward raakte licht gewond.

    Aanhouding
    De verdachte controleerde niet of het goed was afgelopen voor de stewards en hield zich ook na commotie in de media stil tot zijn aanhouding op 26 maart stil. "Ik was in shock van de enorme knal. Later wilde ik me melden, maar wat moest ik zeggen?" De verdachte, zegt dat hij het vuurwerk in het Goffertpark had gekregen. "Vrienden van mijn vrienden hadden het bij zich. Ik nam het mee en dacht er pas weer aan toen in het stadion fakkels werden aangestoken."

    Facebook
    1 van die vrienden – die ook niets van het zware vuurwerk zeggen te weten – heeft op Facebook vooraf rondgevraagd: 'wie kan Cobra 6 regelen?' De verdachte uit Gendringen wordt naast het gooien van de vuurwerkbom ook verdacht van onder meer een vechtpartij in Westervoort en van afpersing in zijn woonplaats in 2013.

    Omdat een psycholoog hem nog moet onderzoeken, gaat de zaak op 12 november verder.

    Bron: http://www.gelderlander.nl/regio/nij...stak-1.4526675

    #2
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

    Comment


      #3
      Ja ja waarom heeft hij hem dan niet vast gehouden als hij dacht dat het een fakkel was.
      Had hij zijn eigen op kunnen laden en niet een ander,zwak figuur.

      Comment


        #4
        Weer zon sneu ventje die niet boeten wil voor zen daden.
        laat hem zen leven lang maar werken om de schade aan die persoon terug te betalen de idioot.
        Enjoy dont destroy i love fireworks

        Comment


          #5
          Tsja?????
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
            Weer zon sneu ventje die niet boeten wil voor zen daden.
            laat hem zen leven lang maar werken om de schade aan die persoon terug te betalen de idioot.
            Ik had precies dezelfde gedachte! Wat een ge*** van die kerel.
            Laat hem maar eens de last op de schouders nemen, vuurwerk krijgt weer de zwarte naam toegeschreven...

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
              Ik had precies dezelfde gedachte! Wat een ge*** van die kerel.
              Laat hem maar eens de last op de schouders nemen, vuurwerk krijgt weer de zwarte naam toegeschreven...
              Hmmm doe met deze persoon het zelfde als poetin met zen politieke tegenstanders doet.
              Ik denk dat dat mensen zoals hem wel een lesje leert.
              Enjoy dont destroy i love fireworks

              Comment


                #8
                En vuurwerk zoals fakkels en rook signalen kan zeker sfeer verhogend zijn.
                Masr dit gaat nergen over wat een l*l is het zeg.
                Enjoy dont destroy i love fireworks

                Comment


                  #9
                  Wat een poppenkast!

                  Cobra 6
                  De zware 'Cobra 6' van de 19-jarige kwam in de gracht tussen speelveld en tribunes terecht. De klap sloeg een deel van het gezicht van de steward open. Als gevolg hiervan houdt de steward een aantal blijvende littekens over. Daarnaast liep hij ernstige blijvende gehoorschade op. Een andere steward raakte licht gewond.



                  De één doet of die gek is en de ander maakt er een show van met open gezichten. Alsof het Face off is!

                  Comment


                    #10
                    wat een vaag pleidooi
                    die komt daar echt niet mee weg .
                    je wist donders goed wat je deed .
                    wat een laffe vent is dat .
                    ja sorry hoor maar dit soort artikelen zijn wel een getuige van een verkeerde mentaliteit .
                    dat maakt dit artikel juist zo waardevol om goed te onthouden of te bewaren .
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment

                    Working...
                    X