Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanhouding om vernielen brug Kamerik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
    Ja nou dat vind ik ook, die kinderen die leuk roepen: WOOWOOWO komen er nu goed vanaf. Ze staan erbij kijken ernaar en niemand houdt die man tegen of probeert hem om te praten. In mijn ogen zijn deze kinderen/pubers/jong volwassenen ook schuldig aan deze aanslag. Niemand belt de politie of doet iets. Sterker nog, ze jutten de verdachte op om het te doen. Dit soort gedrag is in mijn ogen ook niet toelaatbaar en zou ook gestraft moeten worden. Lekker laten schoffelen, want in een groep vind je altijd 1 gek die het aansteekt. En de rest maar lachen achteraf, laag hartig
    tuig
    Jongen kinderen dus onder de 16 jaar kan ik me voorstellen dat die niet tegen iemand van 23 gaan zeggen dat hij normaal moet doen, dat is niet stoer en daar draait het natuurlijk allemaal om niet onder doen voor je vriendjes en stoer zijn. Maar als je 23 jaar bent zou je wel beter moeten weten.
    En het goede voorbeeld moeten geven.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
      Jongen kinderen dus onder de 16 jaar kan ik me voorstellen dat die niet tegen iemand van 23 gaan zeggen dat hij normaal moet doen, dat is niet stoer en daar draait het natuurlijk allemaal om niet onder doen voor je vriendjes en stoer zijn. Maar als je 23 jaar bent zou je wel beter moeten weten.
      En het goede voorbeeld moeten geven.
      Dus als je 14 bent is het stoer om een brug op te blazen? En dan weet je niet beter? Je weet niet dat ene brug in de brand steken niet normaal is? En politie bellen kan je dan niet, of weg lopen. In plaats van aanmoedigen en filmen met je telefoon? Nou als dat onze toekomst wordt hou ik mijn hart vast..

      Comment

      Working...
      X