Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Man opgepakt na vondst vuurwerkgrondstoffen in woning

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Man opgepakt na vondst vuurwerkgrondstoffen in woning

    Haaren - In een woning in Haaren is dinsdag 24 december een 46-jarige man uit Waalwijk aangehouden omdat er grondstoffen voor het maken van vuurwerk werden aangetroffen.

    Daarover was informatie binnengekomen bij de politie. Toen agenten poolshoogte namen in het huis, troffen ze enkele tientallen kilo's grondstoffen aan. De man werd aangehouden en in verzekering gesteld voor verder onderzoek. De EOD is ter plaatse geweest om te controleren of de aangetroffen grondstoffen gevaar zouden opleveren. Dat bleek niet het geval, waarop de goederen in beslag zijn genomen. Ze zullen na onderzoek worden vernietigd.
    bron
    https://youtube.com/c/EindjePyro

    #2
    Dit is het volgende domino steentje wat valt er zullen er meer volgen.

    Comment


      #3
      Ik ben er wel voorstander van dat zelfknutselaars opgerold worden. Die maken niet alleen vaak gevaarlijk zwaar spul, de losse chems brengen groot risico met zich mee en ze zetten daarmee vuurwerk iha in een kwaad daglicht. Door 'normale' fabrieken gemaakt illegaal vuurwerk maar met chems gaan lopen knutselen, en vaak nog in woonwijken ook

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Ik ben er wel voorstander van dat zelfknutselaars opgerold worden. Die maken niet alleen vaak gevaarlijk zwaar spul, de losse chems brengen groot risico met zich mee en ze zetten daarmee vuurwerk iha in een kwaad daglicht. Door 'normale' fabrieken gemaakt illegaal vuurwerk maar met chems gaan lopen knutselen, en vaak nog in woonwijken ook
        Ik deel uw bezorgdheid. Maar probeer dit maar eens te verkopen aan mensen in landen waar dit gewoon een legale hobby is. Sommige landen zelfs een erkende hobby.

        Comment


          #5
          Volgens mij zijn ze de klant bestanden van pyrostuf en/of pyroparts aan het langs gaan.
          Ik lees de laatste dagen wel extreem veel grondstoffen en vuurwerk in beslag genomen.
          Tsja... wat zou ik er van zeggen.

          Comment


            #6
            ik dacht hetzelfde 3xh, die website ligt er niet voor niks uit.
            ook wat oudere heren, misschien ex leden van barbara ?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door reverze Bekijk bericht
              Ik deel uw bezorgdheid. Maar probeer dit maar eens te verkopen aan mensen in landen waar dit gewoon een legale hobby is. Sommige landen zelfs een erkende hobby.
              Inderdaad, Nederland is volgens mij een van de weinige landen, indien niet het enige land ter wereld, waar het voor niemand is toegestaan vuurwerk te maken. Er is niet eens de mogelijkheid om een vergunning te halen of iets dergelijks.

              Ondertussen zijn er wel schietclubs. De leden daarvan mogen vuurwapens en munitie in huis hebben, maar ook los kruit om zelf kogels te maken, en andere grondstoffen. Probeer dan eens te verkopen aan vuurwerkliefhebbers dat het maken van vuurwerk veel te gevaarlijk is, maar het maken van kogels, en het in huis hebben van grondstoffen daarvoor, niet?

              Comment


                #8
                Info is te vinden in het gepakt toppic.
                Laatst aangepast door 3xh; 8 January 2014, 22:10.

                Comment


                  #9
                  ***** man, verder nog proces verbaal of boete ?

                  Comment


                    #10
                    Info is te vinden in het gepakt toppic.
                    Laatst aangepast door 3xh; 8 January 2014, 22:10.

                    Comment


                      #11
                      Hang on buddy!

                      Comment


                        #12
                        erg vreemd dat een ander een boete krijgt die hij makkelijk kan betalen.

                        en jij op verhoor moet komen en het via de rechter gaat.

                        Comment


                          #13
                          info verwijderd
                          Laatst aangepast door nismo; 8 January 2014, 22:27.

                          Comment


                            #14
                            Info is te vinden in het gepakt toppic.
                            Laatst aangepast door 3xh; 8 January 2014, 22:11.

                            Comment


                              #15
                              Een schaap naar de slachtbank brengen is altijd makkelijker dan een stier bah bah sterkt 3xh

                              Comment

                              Working...
                              X