Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitgaansverbod met oud en nieuw. Tip voor Arno Bonte!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Uitgaansverbod met oud en nieuw. Tip voor Arno Bonte!

    Een portier van beveiligingsbedrijf Club Care zit volgens Ravi Ramdajal (28), terecht vast voor poging tot doodslag. Op oudejaarsavond kreeg hij een trap op zijn achterhoofd van de uitsmijter op de Kruiskade. Een geknapte ader in zijn hoofd en gekneusde hersenen werden de Rotterdammer bijna fataal. Getuigen en collega's van de portier spreken over zelfverdediging.



    Een medewerker van Club Care werd op oudejaarsavond gearresteerd na een geweldsexplosie op straat. Hij stond aan de deur van club Corso. Rond 22.00 uur zag hij op straat tumult ontstaan. 'Een groep van tien tot vijftien personen ging op de vuist op de hoek met de Lijnbaan. Hij ging naar buiten om met de beste bedoelingen de boel te sussen,' aldus getuigen in het AD. 'Maar de groep keerde zich tegen hem. Hij werd herhaaldelijk van achteren aangevallen.'

    'Puur zelfverdediging,' noemt collega Bart den Ouden het. 'Ik ken hem goed. Dit is een zeer ervaren kracht. Een rustige man.' Ook Corso houdt het op noodweer. 'Hij heeft niemand afgetuigd.' Volgens Ramdajal, die in het Erasmus MC ligt, handelde de portier niet uit zelfverdediging.

    Doodtrap
    Ramdajal verklaart in een discussie verwikkeld te zijn geraakt, maar dat de ruzie daarna suste. 'Ik wilde zo snel mogelijk naar huis. De beveiliger was mij gevolgd tot aan de andere kant van de straat en seinde. Ik dacht dat hij nog iets wilde zeggen. Toen hij dichterbij kwam gaf hij de trap met een stalen neus.'

    Voor Ramdajal is het volstrekt onduidelijk waarom de portier hem schopte. 'Ik hoorde helemaal niet bij het groepje en er was ook niets meer aan de hand. Volgens omstanders ontstond de tumult pas nadat ik op de grond lag. Mensen keerden zich toen tegen de uitsmijter.'

    De portier werd gearresteerd. De rechtbank heeft gisteren de voorlopige hechtenis van de Rotterdamse portier verlengd met twee weken. 'Ik hoop dat hij wordt veroordeeld. Ook wil ik schadevergoeding. Ik ben kleine zelfstandige en kan nu niet werken.' Als het aan Ramdajal ligt, wordt de beveiliger ontslagen. 'Zo iemand hoort daar niet. Ik probeer portiers altijd te vriend te houden. Ik gaf maandag nog een fooitje.'


    bron



    Mijnheer Bonte, is dit incident niet praktisch bij u in de achtertuin gebeurd? Op hoogstens 500 meter afstand van uw woning aan het Kruisplein?

    Ik las dat zware klappen in de nacht de meest voorkomende klacht zijn op uw meldpunt vuurwerkoverlast. Forse klappen hoor. Zijn deze zware klappen ook gemeld bij uw meldpunt?

    Leuk hoor, die klappen tijdens het uitgaan in de nieuwjaarsnacht. Dit is wat u toch zo graag wil? Minder vuurwerk en vooral meer drank en drugs?

    Misschien is dat afsteken van vuurwerk dan toch niet zo'n heel groot probleem?

    #2
    Langzaam aan komt de waarheid in het licht

    Comment


      #3
      40 jaar de cel in;)
      je moet met je poten van mensen afblijven, en hij is een protier van een club dan hoef je niet de straat op te gaan als er een opstootje is want daar is de politie voor..

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door freddie Bekijk bericht
        40 jaar de cel in;)
        je moet met je poten van mensen afblijven, en hij is een protier van een club dan hoef je niet de straat op te gaan als er een opstootje is want daar is de politie voor..

        Ow net als die andere 40 die gaan kijken hoe er eentje dood getrapt wordt. Want je moet je er immers niet mee bemoeien.

        Dit is slechts maar één kant van het verhaal. Laat de politie gewoon hun onderzoek doen en laat de rechter beoordelen maar als er voor je deur een vechtpartij plaats vind dan moet je je die sussen. Voordat de politie er is dan heb je al doden want die pakken liever jongentjes op van 14 jaar met zware nitraten(om het nog even bij vuurwerk te houden)

        Ik wil niet rascistisch zijn maar: "Ramdajal"

        Comment

        Working...
        X