Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkles voor dummies en journalisten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkles voor dummies en journalisten

    Nu zit ik nog niet zo lang op dit forum, maar ik heb wel een aardig beeld gekregen van de Nederlandse wetgeving, (il)legaal vuurwerk en de media over vuurwerk. Dus:

    Ik zat een beetje op youtube rond te kijken naar vuurwerkfilmpjes.(je kent het wel)
    En op een gegeven moment kwam ik een informatief filmpje tegen van Xtremerides1. Hierin wordt het een en ander duidelijk gemaakt over vuurwerk.

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    Wat vinden jullie van dit filmpje? Lijkt mij een goed idee om dit een beetje te verspreiden.

    M.v.g
    Kevin

    #2
    Hier op het forum kent iedereen het filmpje wel denk ik

    Het jammere aan Xtremerides1 is dat Ruben ook nog steeds de koelkast opblaasfilmpjes ed op het kanaal hebben staan, die natuurlijk bij gerelateerd komen te staan.

    Ruben staat een beetje negatief bekend hierdoor, waardoor hij mss niet verspreid wordt?
    Hij is overigens al bij 'De week van Filemon' op tv geweest, maar alles dat informatief zijn skippen ze helaas :/

    Comment


      #3
      Ik heb deze eergisteren ook gezien, ik vond het een informatief filmpje voor al die stumperds van de media. Verder vind ik Ruben ook een sympathieke gozer, met goeie en mooie filmpjes.

      mvg

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door w0rkwithfire Bekijk bericht
        Ik heb deze eergisteren ook gezien, ik vond het een informatief filmpje voor al die stumperds van de media. Verder vind ik Ruben ook een sympathieke gozer, met goeie en mooie filmpjes.

        mvg
        Volkomen mee eens.

        Comment

        Working...
        X