Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Appingedam: vuurwerk van kinderen in beslag genomen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Appingedam: vuurwerk van kinderen in beslag genomen.

    Appingedam - De politie heeft woensdagmiddag in de Tagalayahof in Appingedam een hoeveelheid vuurwerk in beslag genomen.

    Na een melding van overlast gingen agenten die kant op. Drie jongens (11, 12 en 13 jaar) stonden daar vuurwerk af te steken. Het drietal had een behoorlijke hoeveelheid vuurwerk bij zich.

    Het vuurwerk is in beslag genomen. Het gaat om ruim 140 extreme crackers, ruim 30 ground bloom flowers, ruim 120 babypijltjes, 225 dragon bombs en wat kleinere rotjes.

    Bron: http://www.112groningen.nl/Groningen...g-genomen.html

    #2
    Spul van vorig jaar nog een paar van deze kinderen pakken en de bushok opblazers laten gaan

    Comment


      #3
      Flauw zeg. Geef ze een HALT-straf maar laat ze 't vuurwerk houden tot maandag...is allemaal licht consu-spul. Kinderachtig.

      Comment


        #4
        Worden die agenten weer helemaal blij van, beetje vuurwerk van kinderen afpakken
        Geef die kinderen gewoon een taakstraf ofzo, opruimen na oud en nieuw

        Comment


          #5
          Ook dat ''Dragon Bombs'' en ''Extreme Crackers'' om het artikel nog spannender te maken, 2 sloffen rotjes was voldoende geweest.

          Comment


            #6
            Gisteren waren we in Appingedam om te bowlen, het leek er net oud en nieuw! Knalde aan 1 stuk door.
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #7
              Loopt hier ook agent met jochie langs...arm ventje. Waren wat kleine fluitdingetjes aan 't afsteken...Ik begin zo'n hekel aan die politiestaat en regeltjescultuur hier te krijgen hè!

              Och gut, bij ouders mee naar binnen om praatje te maken...

              Ze hebben trouwens hun auto illegaal geparkeerd; op de stoep én in een bocht... Dat mogen ze niet, enkel bij calamiteiten. Zal ik er melding van maken?

              Comment


                #8
                Toch hebben deze agenten gelijk want deze kinderen mogen nog geen vuurwerk afsteken, daarom mogen mij kinderen het ook nog niet terwijl zij het dol graag zouden willen doen. Het ligt dus ook voor een deel aan de ouders dat deze kids vuurwerk afstaken en ik ga mij niet voordoen als een heilige want vroeger ( 20-30 jaar geleden ) stookten wij vanaf de eerste verkoopdag als een gek, alleen lag toen de tolerantiegrens een stuk lager dan tegenwoordig in het van de regels verzuipende Nederland :(
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Vind het opzich best normaal dat ze kinderen hiervoor straffen, het mag nou eenmaal nog niet en hier komt het meeste gezeur van waardoor we allemaal een beetje de dupe zijn. Overigens alleen te slecht gewoon dat hier een mediabericht over geschreven moet worden.

                  Comment


                    #10
                    Toch wel erg jammer dat deze jongens niet in het bezit waren van die rook/cracklingballetjes in de vorm van handgranaten. Dat had immers nóg een spectaculairder stuk opgeleverd.

                    Kolerejochies ook. ZO maar agentjes en journalistjes pesten. Tuig van de richel is het!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Toch hebben deze agenten gelijk want deze kinderen mogen nog geen vuurwerk afsteken, daarom mogen mij kinderen het ook nog niet terwijl zij het dol graag zouden willen doen. Het ligt dus ook voor een deel aan de ouders dat deze kids vuurwerk afstaken en ik ga mij niet voordoen als een heilige want vroeger ( 20-30 jaar geleden ) stookten wij vanaf de eerste verkoopdag als een gek, alleen lag toen de tolerantiegrens een stuk lager dan tegenwoordig in het van de regels verzuipende Nederland :(
                      gaaaaaaaaaap

                      ja, vroeger toen wij die leeftijd hadden werd er heel wat minder moeilijk gedaan!

                      blauwpetten reden volgens verwachte patroon net weer langs
                      Laatst aangepast door Richardus; 27 December 2012, 15:34.

                      Comment


                        #12
                        Ja inderdaad dat was wel even anders, ze zagen het ook vaak gebeuren, dan reden ze even langs en ging er een vingertje heen en weer. En toen gingen ze weer, maar als ze je dan nog een keer zagen dan gingen ze even met je naar papa en mama toe.dat was het.

                        Comment


                          #13
                          man ze doen als of die jongens kweet niet hoeveel cobra 6 aan het stoken waren .
                          beetje een raar verhaaltje weer
                          volgend jaar word er een dramatisch verhaal gehouden over een groepje dat levens gevaarlijke fake vlinder heeft staan stoken
                          nou ja we zijn er aan gewend geraakt
                          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                          Comment


                            #14
                            Lol dat las ik vandaag idd ook. In woon zelf in Appingedam. Natuurlijk mag het niet maar het afpakken van deze 'grote hoeveelheid' is een beetje overdreven.

                            Comment


                              #15
                              Ondertussen in de rest van nederland, drunk drives, scammers etc.
                              Maar dit gaat voor natuurlijk.

                              Comment

                              Working...
                              X