Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Purmerend: Vuurwerk weggegooid geld.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Purmerend: Vuurwerk weggegooid geld.

    "Het is om de boze geesten te verdrijven", zegt men. Vuurwerk hoort bij de jaarwisseling. Let wel bij oudejaarsdag en niet een week vooraf als een of andere duistere onbekende vanaf een hoog flatgebouw midden in de nacht een vuurwerkbom laat ontploffen. Honderden mensen in de woonwijk diep beneden hem jaagt hij hiermee de stuipen op het lijf. Ik kan niet vatten dat er mensen zijn die hieraan aardigheid beleven door anderen een doodschrik te bezorgen.

    Er is niets tegen te doen want voordat de politie er zou kunnen zijn ligt de man al in zijn warme bed. Inderdaad een "man" omdat vrouwen zulke dingen niet in hun hoofd halen.
    Overigens ben ik fel tegen het afsteken van vurwerk door particulieren. Het veroorzaakt elk jaar weer opnieuw veel letsel aan de ogen en andere lichaamsdelen.
    Een van mijn familieleden is haar gehoor kwijt doordat er een gek een bom liet ontploffen in haar portiek. En dan de schade aan het milieu, voor de mensen die deze kwalijke dampen inademen. De huisdieren die echt lijden en de troep op nieuwjaarsdag. En dan al het weggegooide geld!
    Al die miljoenen die aan vuurwerk worden uitgegeven geef dat aan het Rode Kruis of aan Artsen zonder Grenzen of aan de voedselbank. Dan worden mensen geholpen en wordt het belang van de mensen gediend. Vuurwerk afschaffen en wel nu.

    Bron: http://www.dichtbij.nl/waterland/lif...s-en-dier.aspx

    #2
    Wat kunnen ze toch weer zeuren zeg, elk jaar gaan ze erger zeuren
    En dan dat stuk over het milleu, vuurwerk is 1x in het jaar, en auto's dan?... ja die rijden gewoon het hele jaar door, en die stoten dus veel meer uit, kunnen ze net zo goed auto's ook weggegooid geld noemen

    Comment


      #3
      Mooi. Daar kan je goed reageren.

      Comment


        #4
        Te moe voor wil alleen nog schelden en slaan

        Comment


          #5
          Niet jezelf gek laten maken. Kijk, het is heel simpel. Je moet het ijzer smeden als het heet is. Dit is hét moment om in de tradionele media tegengas te geven.

          Bonte heeft er de kracht voor. En jij niet?

          Comment


            #6
            Een ongelijke strijd net als met zaken doen de opbrengst is te laag ik bedoel dat de antivuurwerk maffia op eerste klasse media mogen vervuilen en wij liefhebbers een keertje wat mogen neertypen in een derde hands artikeltje.bah ben net wakker en nou al weer op mijn puk getrapt door bv gl

            Comment


              #7
              mensen stoten nog het meeste vervuiling uit van alles op deze planeet, als we nou al die zeikerds naar de maan schieten zijn alle problemen opgelost. En als vuurwerk weg gegooid geld is moeten we zeker ook maar kappen met een kerstboom kopen? en kerstverlichting? en met z'n alle dik vreten met kertstmis? Het wijfie die deze geschreven heeft eet zeker alleen maar droog brood en drinkt water uit haar eigen aangelegde put? Give me a fucking break
              When you stand for nothing, you fall for anything.

              Comment


                #8
                Ook maar een reactie geplaatst (Mercurial). Tegen het einde van mijn reactie geen zin meer om nog goed na te denken dus maar even snel afgemaakt.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
                  Al die miljoenen die aan vuurwerk worden uitgegeven geef dat aan het Rode Kruis of aan Artsen zonder Grenzen of aan de voedselbank. Dan worden mensen geholpen en wordt het belang van de mensen gediend.
                  Blijven dromen... blijven dromen...

                  Comment


                    #10
                    Er was vroeger een programma "over de balk" het ging over hoeveel geld de gemeenten en de overheid over de balk had gesmeten met nutteloze en mislukte projecten, volgens mij stond de teller op een gegeven moment op 2.2 MILJARD binnen een paar jaar.

                    dus hoge heren, kijk eerst eens naar jullie zelf voordat jullie naar de burgers gaan roepen waar ze hun geld aan uit moeten geven tevens is er over dat geld al genoeg belasting betaald die weer uit word gegegeven aan nutteloze en mislukte projecten o.a in de regio Purmerend.

                    Comment


                      #11
                      moet je kijken hoeveel geld er naar arme landen gaat.. en wat hoor je elke dag op tv?
                      het gaat steeds slechter in die landen.. waarom dan nog geld sturen?
                      ik gebruik het dan liever aan vuurwerk want dan heb ik er nog plezier aan

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door freddie Bekijk bericht
                        moet je kijken hoeveel geld er naar arme landen gaat.. en wat hoor je elke dag op tv?
                        het gaat steeds slechter in die landen.. waarom dan nog geld sturen?
                        ik gebruik het dan liever aan vuurwerk want dan heb ik er nog plezier aan
                        Fout fout foute redenatie vuurwerk boven mensenlevens???bah

                        Comment


                          #13
                          Haha geld aan dw voedselbank
                          Laat me niet lachen ik heb me rot gewerkt daar voor de deur om te straten zag je al die patsers met goud en mercedessen en bmws een pakketje voedsel ophalen.
                          Schade voor het mileu heb je gezien in war voor grote autos onze ministers rijden.
                          De oude generatie heeft lol gehad met vuurwerk nu zijn ze oud kennen ze er niet meer tegen en willen ze het verbieden.
                          Pak de ******s goed aan en dan niet met voorwaardelijke straffen.

                          Comment


                            #14
                            Mijnheer heeft beste sportief teruggereageerd.

                            Comment

                            Working...
                            X