Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meldpunt voor vuurwerkoverlast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    lekker vol gespammed de inboxx van meldpunt zeker .
    hahah top aktie!
    Haha inderdaad ! Echt helden zijn het. En dan Bonte roepen dat het komt doordat er zoveel meldingen binnenstromen pfff

    Ach ik maak me niet druk. Na oud en nieuw is deze beroeps huilebalk weer verdwenen. Dan hoor je niks meer van hem. Misschien een enkele keer, als hij weer op een debiele manier in het nieuws moet komen : KLIK

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
      Welke seksuele voorkeuren denk je dat dit geval heeft?
      Die heeft hij niet die is hermafrodiet onze arno b.
      Enjoy dont destroy i love fireworks

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
        Tsja, hij houd niet van vuurwerk. Dat is toch niet echt iets bijster mannelijks!
        Juist, door afstand te nemen van alles dat typisch mannelijk is, probeert hij op de gevoelens van vrouwen in te spelen. Door typische mannending als slecht te bestempelen, kan hij zichzelf voordoen als goed. Op die manier manipuleert hij gevoelens en lijkt hij relatief onschuldig. Zo kan hij dus makkelijker in de buurt van het vrouwelijk geslacht komen. Vrij standaard trucje hoor.

        Comment


          Hij blijft aanhouden dat die website werkt. Nou bij mij staat er al 3 dagen hetzelfde:
          "This account has been suspended.
          Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."

          Ook tweet hij dat er sinds zaterdag al 30.000 meldingen zijn. Hoe kan dit als de website offline staat? Volgens mij durft Arno Bonte niet toe te geven dat zijn website er gewoon definitief uit ligt.
          Laatst aangepast door KevinP; 28 December 2012, 23:59.

          Comment

          Working...
          X