Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politie vindt illegaal vuurwerk na tweet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ongelooflijk dat ze deze mini vangst dan ook nog doorspelen aan de plaatselijke pers.....
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
      Boo fucking hoo!

      Mooi dat dat ventje is gepakt. Had ie maar geen vuurwerk op een voetbalveld moeten gooien. Bewaar het lekker tot de 31e, 't is immers nog maar 10 dagen.

      Snap de reacties hierboven dan ook niet. 't Joch is zelf zo dom om er ook nog eens een twitterbericht over te maken. Tsja, dan vraag je er om...

      Heb je altijd politiek correcte opmerkingen gemist man, waar was je!

      Natuurlijk dom van die kerel, maar ik sluit me volledig aan bij BIGmoneyFISH (Wat een naam trouwens)

      Comment


        #18
        Kwestie van prioriteiten stellen me dunkt
        Vuurwerk is een passie!

        Comment


          #19
          Natuurlijk neemt de politie het in beslag. Dit is hun werk. Wees blij dat het geen 100 kg was, want dan zou iemands oud en nieuw verpest zijn. In dit geval maakt het weinig uit. Zo weinig vuurwerk kun je zo weer bijhalen, in België, of eventueel gewoon in Nederland.

          Wat het uitermate triest maakt is dat er een heel persbericht over gemaakt is terwijl het helemaal niks voorstelt, en dat er dan ook nog zo nodig bij moet staan dat het "ruim" 6932 gram is. Het was niet zomaar 6932 gram, nee, het was RUIM 6932 gram, zelfs nog MEER dan 6932. Kun je nagaan zeg!

          Comment


            #20
            Kan je nagaan in wat voor een land we wonen.. Politie aan de deur voor een nitraatje oid.

            Comment


              #21
              Het lijkt wel of de politie en media e.d de opdracht hebben gekregen(van de overheid),om al het nieuws wat over vuurwerk gaat,zo negatief mogelijk naar buiten te brengen.
              Zodat er meer draagkracht wordt gecreëerd,voor algeheel vuurwerk verbod.
              En ik ben bang dat ze dat ook nog gaat lukken,met al die negatieve aandacht.

              Comment


                #22
                Bangmakerij door de overheid -> Mensen verraden de buren eerder -> Buren worden opgepakt -> Buren kopen voortaan legaal vuurwerk in NL -> Kassa voor de overheid.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Den070 Bekijk bericht
                  Bangmakerij door de overheid -> Mensen verraden de buren eerder -> Buren worden opgepakt -> Buren kopen voortaan legaal vuurwerk in NL -> Kassa voor de overheid.
                  Bangmakerij door de overheid / mensen verraden elkaar om de ***ligste dingen / buren worden opgepakt/ buren worden boos op elkaar/ de situatie escaleerd/ probleem word opgeblazen/ camera systemen beveiligers telefoon taps etc en aan het einde van de rit.


                  ZIJN WIJ ALLEMAAL ONZE VRIJHEID KWIJT.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                    Boo fucking hoo!

                    Mooi dat dat ventje is gepakt. Had ie maar geen vuurwerk op een voetbalveld moeten gooien. Bewaar het lekker tot de 31e, 't is immers nog maar 10 dagen.

                    Snap de reacties hierboven dan ook niet. 't Joch is zelf zo dom om er ook nog eens een twitterbericht over te maken. Tsja, dan vraag je er om...
                    Vele snappen jouw niet

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
                      Vele snappen jouw niet
                      Ik snap hem wel, door dit soort mannetjes zal er binnen afzienbare tijd een verbod op vuurwerk komen, met alles wat ik zo lees enzovoorts zie ik het steeds dichterbij komen namelijk. Maar goed, eigen glazen ingooien noemt men dat... Jammer maar helaas dat jullie dat nou niet begrijpen

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
                        Vele snappen jouw niet
                        Ik wens het niemand om gepakt te worden maar ik begrijp het ook prima.. Door zulke acties worden mensen het vuurwerk zat, als het echt maar om één dag ging waren er veel minder tegenstanders. Elk weekend is het hier ook weer raak, kinderen wakker, mensen schrikken en honden op hol. Door al die 'tegenstanders' van het vuurwerk moet je je bijna schamen dat je zelf zo fanatiek bezig bent met vuurwerk!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door StefVB Bekijk bericht
                          Ik snap hem wel, door dit soort mannetjes zal er binnen afzienbare tijd een verbod op vuurwerk komen, met alles wat ik zo lees enzovoorts zie ik het steeds dichterbij komen namelijk. Maar goed, eigen glazen ingooien noemt men dat... Jammer maar helaas dat jullie dat nou niet begrijpen
                          Dus de reactie van de politiek bepaalt wat goed is om te doen en wat niet?

                          Comment


                            #28
                            Het gaat om de reactie van de politiek en de samenleving samen. Als de politiek een vuurwerk verbod wil en de samenleving is er fel tegen dan komt het er niet, is de samenleving er grotendeels voor dan is de kans een stuk groter. Of zie jij het totaal anders?

                            Comment


                              #29
                              Vroeger gooiden ze auto's op de kop, staken die in de brand. Grote vuren en alles. Vechtpartijen a.k.a. kerstboom rausen.

                              Wil men terug naar vroeger? Vast niet. Oftewel, bij een vuurwerkverbod dreigt anarchie en om dat tegen te gaan krijg je er dictatuur voor terug aangezien er strikte handhaving nodig zal zijn.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkDanny Bekijk bericht
                                Het gaat om de reactie van de politiek en de samenleving samen. Als de politiek een vuurwerk verbod wil en de samenleving is er fel tegen dan komt het er niet, is de samenleving er grotendeels voor dan is de kans een stuk groter. Of zie jij het totaal anders?
                                Ik zie het ook zo, maar ook wat de samenleving vindt bepaalt niet wat goed is om te doen en wat niet. Eigenlijk kan niets of niemand dat bepalen, alleen iedereen voor zichzelf.

                                Er is vuurwerk gegooid "bij een voetbalvereniging", dus ik stel me voor dat iemand gewoon voor de lol wat vuurwerk heeft afgestoken zonder daarbij een gevaarlijke situatie te creëren of de wedstrijd te verstoren, anders was dat vast wel, flink opgeblazen, in het bericht verwerkt. Ik vind dat het wel bij voetbal past om vuurwerk af te steken ook al is dat niet legaal. Als mensen zich daaraan ergeren en er een vuurwerkverbod door komt vind ik dat heel jammer maar het verandert niks aan hoe ik erover denk.

                                Brainiac zegt: "Mooi dat dat ventje is gepakt." Helemaal niet mooi. Ik vind dat hij niks verkeerd deed.

                                Om misverstanden te voorkomen, ik vind wel dat het goed zou zijn als iedereen zich netjes aan de afsteektijden houdt, want de dreiging van dat verbod bestaat inderdaad. Op dat punt begrijp ik StefVB, en Brainiac als hij dat ook zo bedoelde, wel.

                                Comment

                                Working...
                                X