Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doe mee met de Nieuwjaarsduik 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Doe mee met de Nieuwjaarsduik 2013

    Voor het vijfde jaar organiseert de gemeente Zoetermeer in samenwerking met het Rode Kruis, ZFM en de Zoetermeerse Reddingsbrigade de traditionele Nieuwjaarsduik bij het Noord Aa. Wethouder Edo Haan geeft om 13.00 uur het startsein. Ook toeschouwer van dit grootse en unieke feest waarbij veel helden het koude water trotseren zijn van harte welkom.

    Vorig jaar deden rond de 280 deelnemers mee met de duik en werden zij aangemoedigd door ongeveer 200 supporters. Zoetermeer FM brengt live verslag uit van dit evenement. Het dweilorkest zorgt voor een feestelijke sfeer.

    Voor de vereniging met de meeste deelnemers wordt er een prijs uitgereikt. Deze vereniging krijgt namelijk voor alle deelnemers die aanwezig waren bij de duik een groepsles klimmen van 1,5 uur bij Ayers Rock!

    Ook is er een prijs te winnen voor de meest ludiek geklede deelnemer.

    Activiteiten
    Kinderen kunnen tussen 12.00 en 14.00 uur een ponyrit maken op het strand. Ze kunnen zich hiervoor aanmelden bij de inschrijfbalie op het strand.

    Aanmelden
    Opgeven voor de Nieuwjaarsduik kan door een mail te sturen naar: [email protected]. Iedereen kan zich na afloop opwarmen aan heerlijke erwtensoep en warme chocolademelk.


    PS : Mijn kids en vrouw doen dit jaar ook mee, helaas moet ik filmen want anders was ik natuurlijk ook mee gegaan
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    PS : Mijn kids en vrouw doen dit jaar ook mee, helaas moet ik filmen want anders was ik natuurlijk ook mee gegaan
    Kom ik wel filmen, kan je meedoen
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #3
      mij trouwens niet gezien. Veel te koud. brrrrr.
      Dan houd ik helemaal niets meer over.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
        Kom ik wel filmen, kan je meedoen
        whaha die deal wil ik wel aan gaan aangezien jij toch niet komt
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment

        Working...
        X