Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongens verstoppen vuurwerk na ongeluk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jongens verstoppen vuurwerk na ongeluk

    NUNSPEET - Twee jongens van 17 en 20 jaar uit Vaassen en Blericum hebben het in de nacht van vrijdag op zaterdag wel heel bont gemaakt. De 20-jarige reed in Nunspeet dronken zijn auto tegen een boom waarna de wagen in brand vloog. Het tweetal bleek dozen illegaal vuurwerk te vervoeren.

    De jongens hadden na de botsing twee dozen met vuurwerk in de struiken verstopt. Naast de brandende auto stond nog een doos illegaal knalwerk.

    De politie vermoedt dat de twee kort voor het ongeval een brievenbus hebben opgeblazen met een van hun 500 nitraatbommen. De bestuurder had te veel gedronken en moest zijn rijbewijs inleveren.

    De jongens zijn aangehouden, ze raakten niet gewond door de botsing.

    Bron
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    ik vind het feit dat hij dronken achter het stuur zit veel erger dan dat er dozen nitraat'bommen' in de auto vervoerd worden..

    Comment


      #3
      Goede actie, en dronken en met veel vuurwerk,, te gevaarlijke combinatie eigen schuld dikke bult
      075 zaantjee

      Comment


        #4
        geef je dan meteen aan, domme lui zeg.

        Comment


          #5
          Wat een actie zeg, dubbel op de sjaak!

          Comment


            #6
            pff. Het achtereind van een varken heeft nog een hoger IQ. Ik vraag me wel eens af of sommige mensen ooit wel eens nadenken. Je zou maar net toevallig langs die boom lopen.
            ..

            Comment


              #7
              ajs je dronken achter het stuur zit ben je al idioot bezig, maar als je dan ook nog nitraatjes bij je hebt ben je echt een halve zool.
              When you stand for nothing, you fall for anything.

              Comment

              Working...
              X