Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk naar kinderen gegooid Enschede

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk naar kinderen gegooid Enschede

    Supporters van FC Den Bosch hebben vuurwerk gegooid in een vak waar voornamelijk kinderen zaten. Dat gebeurde voorafgaand en tijdens de bekerwedstrijd tegen FC Twente in Enschede.


    Een onbekend aantal kinderen raakte in paniek, meldt RTV Oost. Niemand raakte gewond. De kinderen zijn naar andere plekken in het stadion gebracht.

    De politie heeft een aantal Den Bosch-supporters opgepakt. Ook is de Mobiele Eenheid enige tijd in het vak geweest.


    bron

    #2
    Triest en dom.

    Comment


      #3
      Jammer dat dit weer moet gebeuren, zoiezo vuurwerk gooien naar mensen is een teken van gebrek aan fatsoen. Laat het hier ook nog eens kinderen betreffen, erg jammer dat vuurwerk/voetbal weer op deze manier belicht wordt.

      Comment


        #4
        Bij deze wil ik als Boschenaar mijn excuses aanbieden en mij distantieren van dit walgelijke idiote kl*te gedrag van mijn mede stads bewoners.

        gr
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #5
          Sjonge jonge zeg... Wat een hersenloze lui zeg...

          Comment


            #6
            Ik ben eigenlijk voorstander van vuurwerk in stadions, omdat ik vind dat het bijdraagt aan een mooie sfeer.

            Maar dan moet dit wel op de juiste manier gebeuren. Ermee gooien is levensgevaarlijk en er ook totaal geen reden voor te vinden om dit te doen. Inderdaad compleet hersenloze lui dus.

            De reden dat vuurwerk volgens de wet verboden is in stadion is de danken aan dit soort idiote lui. Gaat echt nergens over

            Comment


              #7
              Heel erg bezopen dit! Denk is een keer na man!
              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                #8
                Ik ben ook een voorstander van vuurwerk in stadiums maar wel bepaalde soorten.

                Rookpotten, flares, flitspaaltjes, coffenti, fonteinen, ratelbanden en knalpotten moet volgens mij allemaal kunnen.

                Dit soort vuurwerk draagt bij aan de sweer.
                Het vuurwerk dat meestal voor problemen zorgt is toch al illegaal.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                  Sjonge jonge zeg... Wat een hersenloze lui zeg...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                  Heel erg bezopen dit! Denk is een keer na man!
                  Oorspronkelijk geplaatst door hamtaro88 Bekijk bericht
                  Triest en dom.
                  Allemaal lui die 10-liter bier ophebben, flink agressief zijn, en dan naar kinderen gooien!
                  Hardstikke gek allemaal, zoeken voetbal om hun agressie te uiten. Ben geen boetbal liefhebber ( alleen wk & Ek )

                  Comment


                    #10
                    Hersenloos.
                    Voor altijd een stadion verbod, dat is de enigste straf die ze verdienen.
                    En zo mogen ook wel brommen.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyrowork Bekijk bericht
                      Allemaal lui die 10-liter bier ophebben, flink agressief zijn, en dan naar kinderen gooien!
                      Hardstikke gek allemaal, zoeken voetbal om hun agressie te uiten. Ben geen boetbal liefhebber ( alleen wk & Ek )
                      Nou je mag meestal niet drinken maar sommige zitten aardig aan de coke
                      Ze drinken inderdaad wel maar niet zoveel ik denk dat die mensen het doen en het is net een spelletje op de pc, ze zijn niet in de echte wereld.

                      Comment


                        #12
                        Let op het woordgebruik in dit artikel. Wordt wel ironisch zo.



                        FC Den Bosch: het was erin knallen en genieten

                        In enigszins euforische stemming verlieten de spelers van FC Den Bosch donderdagavond met de verrassende bekerwinst op FC Twente (2-1) de Veste van Enschede. De overwinning van de nummer 12 van de eerste divisie op de koploper van de eredivisie werd toch wel als historisch gezien. 'Als ik een lijstje mag maken van mijn mooiste overwinningen, staat deze met stip op één', zei verdediger Jelle de Bock naderhand.

                        Respect was er wel voor de tegenstander. De Bock sprak van een fantastische ambiance in de Veste. 'Prachtig om naar te kijken', zo oordeelde hij over tegenstander Nacer Chadli, die als invaller de thuisclub in de slotfase bijna nog het beslissende zetje gaf. 'Toch hebben wij ons niet laten imponeren. We hebben gevoetbald om te winnen.'

                        FC Twente hielp daarbij, vond De Bock. 'Ze speelden bij lange na niet in hun sterkste formatie. Kennelijk hebben ze ons toch een tikkeltje onderschat. Al speelden er natuurlijk wel allemaal jongens die zich wilden bewijzen. Dat is ze niet gelukt. Ja, en dat ze dan nog eens tegen twee rode kaarten aanliepen, was voor ons ook wel een voordeel.'

                        Het was echter bovenal het spel van Den Bosch dat indruk maakte. De Bock: 'In de vorige ronde speelde Veendam bij AZ. Die club ging met het hele elftal voor de kooi liggen en verloor kansloos. Dat wilden wij beslist niet doen. Voor ons was het erin knallen en genieten. We zijn dit seizoen slecht gestart, maar de laatste weken ging het al stukken beter. Dat we dan ook nog eens bij FC Twente winnen, is nauwelijks te bevatten. Laten we echter niet te veel feest vieren. Nu is het vooral belangrijk zondag de opgaande lijn vast te houden.'

                        Daarover was Tom van Weert optimistisch. 'Meteen in de beginfase hadden we al de betere kansen', aldus de maker van de winnende treffer. 'Dat was in de fase dat FC Twente nog met 11 man speelde. Uit de opstelling van FC Twente bleek dat ze ons niet al te hoog hadden ingeschat. Dat was misschien hun vergissing. Bij vlagen hebben we ze onze wil opgelegd. Dat resulteerde uiteindelijk in het tweede doelpunt.'

                        De slotfase was nog even moeilijk. Van Weert vond dat logisch. 'Ze zetten Dusan Tadic en Chadli in. Dat zijn waarschijnlijk de beste vleugelspitsen uit het Nederlandse voetbal. Bij ons was de kracht een beetje weg. Het was zwaar. Toch wisten we dat er voor ons iets te halen viel. We zijn er in blijven geloven. Dat heeft ons door de moeilijke minuten gesleept. We hadden nog een keer vaker kunnen scoren ook.'


                        bron

                        Comment


                          #13
                          Tja, hersenloze coke snuivende figuren die zelfs hun landgenoten slaan voor een simpel potje voetbal wat gesteund word door of criminelen of mensen die zoveel verdienen, en die geen ruk om hun geven.
                          Ik heb het nooit gesnapt vele zeggen dat het hun leven is. Maar waarom ? Wat is nou de reden, doe je het voor je stad of voor het team zelf of....?
                          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                            Tja, hersenloze coke snuivende figuren die zelfs hun landgenoten slaan voor een simpel potje voetbal wat gesteund word door of criminelen of mensen die zoveel verdienen, en die geen ruk om hun geven.
                            Ik heb het nooit gesnapt vele zeggen dat het hun leven is. Maar waarom ? Wat is nou de reden, doe je het voor je stad of voor het team zelf of....?
                            Albert Einstein snoof ook coke en was betrokken bij de ontwikkeling van de atoombom. En het ontwikkelen van die bom deed hij in opdracht van 's werelds nummer één economie. Dit ging gepaard met miljoenen.


                            Einstein was echter onder de indruk van het leed dat de atoombom aanrichtte. Daar zouden dit soort gasten flink wat van kunnen leren.

                            Comment

                            Working...
                            X