Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vondst illegaal vuurwerk Heemskerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vondst illegaal vuurwerk Heemskerk

    De politie heeft in een woning in een woonwijk in Heemskerk donderdag illegaal vuurwerk aangetroffen. Het gaat om 48 nitraatbommen en vier zogeheten Cobra's, meldt de politie

    De meerderjarige zoon van het gezin dat in de woning woonde bleek het illegale vuurwerk te hebben verstopt, zonder dat zijn familie daarvan wist. Hoe de politie het vuurwerk op het spoor is gekomen wil een woordvoerder niet kwijt.

    Het vuurwerk is in beslag genomen en veilig afgevoerd. De politie onderzoekt de zaak.

    Bron
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Dikke bommuh jonguh!

    Comment


      #3
      Heemskerk, wie woont daar ook alweer?
      Di Resta?
      Het leven is een feest!

      Comment


        #4
        Hmm, die 4 cobra's weet ik niet wat dat zijn, interesseert me ook helemaal niks, maar... 48 nitraatBOMMEN! Jezus!

        Comment


          #5
          Ik denk niet dat de eventuele boete of werkstraf de kosten van deze operatie dekt.
          En iedereen maar inleveren de komende jaren.

          "Waakzaam en Dienstbaar" het motto van de Nederlandse politie, word hier helemaal waar gemaakt.
          Want stel je eens voor! 48 nitraatbommen en 4 cobra's! Gelukkig zijn onze blauwe vrienden waakzaam!
          En ja, dienstbaar dat zijn ze al helemaal als ze zelfs voor zoiets kleins al zoveel moeite doen.
          ..

          Comment


            #6
            Gelukkig zijn er weer tientallen hardwerkende burgers weer gered van een fikse boete voor 4 kmph overschrijding omdat oom agent gevaarlijke bommen heeft opgespoord inplaats van met een lazergun in de bosjes zat.

            Comment


              #7
              Het vuurwerk is in beslag genomen en veilig afgevoerd.
              Dit klopt natuurlijk geen zak van.
              Vuurwerk wordt gewoon in de achterklep van de politie wagen gelegd en is dus even veilig/onveilig als consumenten dit vervoeren.
              Het leven is een feest!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Dinkydau Bekijk bericht
                Hmm, die 4 cobra's weet ik niet wat dat zijn, interesseert me ook helemaal niks, maar... 48 nitraatBOMMEN! Jezus!
                Wat kan ik toch lachen om dit soort comments Haha

                Comment

                Working...
                X