Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkverbod nee! wel beter vuurwerkbeleid.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
    Tja, dat is dus een beetje het probleem. Hij bedoelt het allemaal goed en schrijft het hele jaar Jan en alleman aan. Ook mijn mailbox zit vol berichten van hem. Hij is, net als wij, bezorgd over de manier waarop media en bepaalde politiek met het onderwerp vuurwerk omgaat en probeert vanuit zijn eigen persoon er iets aan te doen. Daar heb ik persoonlijk veel respect voor.

    Echter ...

    Wat ik jammer vind is dat deze persoon als een ongeleid projectiel (ongecontroleerd) van alles de ether in jaagt. Niet alles wat hij wil uiten komt er namelijk even "geslaagd" uit. Wij kennen hem inmiddels een paar jaar en houden hier gewoon rekening mee. Minder gezellige deelnemers aan de landelijke of lokale discussies kunnen zijn woorden daarentegen eenvoudig een draai geven en het werkt ineens tegen onze belangen in. Hij ziet dat zelf niet in.

    Best lastig ...
    heb je deze man daar wel eens op aan gesproken
    en zo ja wat was zijn reactie
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #17
      @ magnolia

      Heb hem wel eens op een nette manier er op aangesproken dat hij sommige dingen misschien beter kan verwoorden.
      Kreeg toen de volgende pm van hem ( ben overigens niet de enige, ik weet dat meerdere leden dergelijke pm's van vuurwerktips gehad hebben.)

      Dennis Ik zie wel het nut

      Mijn bedoeling dat dit een sneeuwballeneffect gaat krijgen.
      Laat zien dat jullie het beter kunnen er is nog steeds geen goede voorlichting.
      Hij wil duidelijk niet naar ons luisteren. En is er van overtuigd dat zijn manier het beste is.
      Op FPM zijn ze ook al niet blij met zijn manier van werken.
      Stoken tot we er bij neervallen!!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
        @ magnolia

        Heb hem wel eens op een nette manier er op aangesproken dat hij sommige dingen misschien beter kan verwoorden.
        Kreeg toen de volgende pm van hem ( ben overigens niet de enige, ik weet dat meerdere leden dergelijke pm's van vuurwerktips gehad hebben.)



        Hij wil duidelijk niet naar ons luisteren. En is er van overtuigd dat zijn manier het beste is.
        Op FPM zijn ze ook al niet blij met zijn manier van werken.
        tja dan valt er inderdaad geen zalf aan te bestrijken .
        als hij wel wou samen werken , had hij en wij ook veel sterker gestaan .
        erg jammer
        en tot compromissen te komen word ook al moeilijk ben ik bang .
        het enige punt dat hij op ons voor heeft is dat er wel naar hem geluisterd word
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #19
          Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat Peter wat minder begaafd is dan gemiddeld? We hebben niet allemaal een universitaire studie achter de kiezen en we zijn niet allemaal sociaal of communicatief even sterk. Ik geloof dat Peter zijn hart op de juiste plek heeft, maar gewoon het inzicht mist om dit correct te kunnen communiceren.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment

          Working...
          X