Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongeren betrapt op afsteken vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jongeren betrapt op afsteken vuurwerk

    HARDERWIJK - De politie heeft donderdagmiddag 26 januari op de Waterplassteeg in Harderwijk vier tieners betrapt op het afsteken van vuurwerk. Het vuurwerk is in beslag genomen en de jongens zijn doorverwezen naar HALT waarbij hen een alternatieve straf zal worden opgelegd.

    De politie zag halverwege de middag dat enkele jongens vuurwerk afstaken onder het tunneltje waar het fietspad van de Waterplassteeg doorheen loopt. Agenten spraken de 12- en 13-jarige jongens afkomstig uit Harderwijk en Putten aan en ze bleken nog meer vuurwerk bij zich te hebben. De politie heeft hen aangesproken op hun gedrag en het vuurwerk in beslag genomen. De ouders van het viertal zijn op de hoogte gebracht.

    Bron

    #2
    Niet heel erg slim. 1 of 2 knallers kan nog zonder gepakt te worden, maar om zoveel vuurwerk op zak te hebben is vragen om problemen.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
      Niet heel erg slim. 1 of 2 knallers kan nog zonder gepakt te worden, maar om zoveel vuurwerk op zak te hebben is vragen om problemen.
      toen ik twaalf of dertien was kon het nog wij speelden toen nog maanden lang met vuurwerk,je kocht sloffen astronauten thunders en super thunders waar veel van over waswij gingen dan naar weilanden etc met molshopen spelen in slootjes gooien etc nooit gedonder gehad,maar ik snap dat nu in de stad je zo de pineut ben wel jammer trouwens

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
        Niet heel erg slim. 1 of 2 knallers kan nog zonder gepakt te worden, maar om zoveel vuurwerk op zak te hebben is vragen om problemen.
        Waar haal je vandaan dat deze jongens nog veel meer vuurwerk op zak hadden, ik lees alleen dat ze nog meer vuurwerk op zak hadden
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Waar haal je vandaan dat deze jongens nog veel meer vuurwerk op zak hadden, ik lees alleen dat ze nog meer vuurwerk op zak hadden
          voordat de politie er is, denk ik dat er wel meer afgestoken is dan 1 of 2 dingen. zeker als ze met zn vieren nog meer vuurwerk hadden. ontopic: raar dat het gebeurt het was tenslotte toen al eind januari. maargoed het blijft leuk .

          Comment


            #6
            Hahaha opgepakt worden ? Willen ze hier met de quads op het ijs gaan rijden zeker , kan makkelijk maar ze nemen de moeite niet.

            Lekker op het ijs stoken paar kaarsjes enzo is heerlijk !
            75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

            Comment

            Working...
            X