Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongen (12) raakt hand kwijt door vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ja ach de site zit weer vol met mensen die geen begrip kunnen tonen voor kinderen die bezig zijn met opgroeien en fouten kunnen maken.er zijn nou eenmaal mensen die het leuk vinden om andere uit te lachen of om betweter te spelen.ook zijn er mensen die niet het vermogen hebben of willen hebben om zich te verplaatsen in de gedachtengang van een 12 jarige en dat alleen om zich beter te voelen ten opzichte van de ander door net te doen of ze altijd luisterde naar pappie en mammie.en dan zijn er ook mensen die met een soort van genoegdoening kijken naar dit kereltje en dan zeggen;dat zou ik nou nooit doen schijnheilen bah

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkmagazijn7kamp.nl Bekijk bericht
      Ik geloof er helemaal niets van dat hij vuurwerk heeft opgeraapt.

      Het heeft alleen maar geregend vandaag.

      Alles is nat.

      Het is wel heel vervelend voor hem, maar volgens mij heeft hij gewoon vuurwerk afgestoken !!!!

      Hij heeft volgens mij stieken illigaal vuurwerk afgestoken.

      Wat hij tegen zijn moeder zegt is volgens mij niet de waarheid!!!!
      Dat was ook het eerste wat er bij mij op kwam, het heeft overal heftig geregend, of hij heeft het op oudjaarsavond opgeraapt... dat zou nog kunnen.

      Comment


        #18
        In het bericht staat nergens wanneer het opgeraapt is. Kan ook gewoon op oudjaarsdag geweest zijn en tijdje later door hem zijn afgestoken. Heel vervelend voor die jongen.
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #19
          En ik was nog wel zo blij dat het had geregend en alles nat was.
          Maar natuurlijk moet je de straat wel gewoon opruimen.
          Fc Den Haag

          Comment


            #20
            Kan ook onder een viaduct of tunneltje ofzo hebben gelegen.

            En vuurwerk dat eerst nat is geweest en vervolgens weer droogt dat is uiterst instabiel, dus het kan makkelijk kloppen.
            Die gast van die filmpjes...

            Comment


              #21
              @chappie

              Je zegt dat degene van wie dit stuk vuurwerk was een moordenaar is in 1 van je eerste posts. Dit is natuurlijk onzin.

              Als je bijv. als je net na 12 uur in het donker stookt en je bent aan het rondlopen.. er gaat een delova niet af.. Ik ken niemand die dan een emmertje water vraagt aan mensen om het onschadelijk te maken of het niet afgegane stuk binnen 15 minuten opraapt. Dus ik vind dat wat kort door de bocht.

              Overigens ben ik op school gedrild met het wel bekende doodskopstrijker-die-eerst-niet-afgaat-maar-wanneer-deze-jongen-gaat-kijken-wel-afgaat filmpje in een prullenbak. Iets wat op mij 20 jaar geleden veel indruk maakte.
              Ik ben bang dat dit tegenwoordig weinig indruk meer maakt, met bijv. al die agressieve filmpjes op het net.

              Het is wel heel erg voor deze jongen uiteraard. Hopelijk leren andere mensen hier weer van!

              Comment


                #22
                Jongens, we kunnen hier nu wel gaan speculeren wat er zich precies heeft voor gedaan en iedereen heeft daar zo te lezen een andere visie over en sommige uitspraken vind ik echt niet kunnen want het zou je kind maar zijn. Het feit is dat deze jongen zijn complete hand kwijt is geraakt en dus voor de rest van zijn leven is gehandicapt en dat doet er niets aan af of het nu wel of niet zijn eigen schuld is, daar gaat het namelijk helemaal niet om. Hier is iets heel ergs gebeurd en het doet mij in ieder geval heel veel pijn om zulk soort berichten te moeten lezen.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Ja hallo, is het niet gevaarlijk als ik mijn blindgangers opraap!?

                  Comment


                    #24
                    Hier waren meisjes in de straat ook druk bezig niet af gegaan vuurwerk op te rapen en aan te steken (van matten enzo). Gelukkig was het allemaal nat en kon er niks gebeuren! Heb het denk ik 12 jaar terug wel eens zien gebeuren vanuit mijn dakraam... Meisje raapte een knaller op van een 100k, (zon dikke knaller) en stak hem af. Rende daarn hard jankend naar huis. Hand er niet af, maar wel beschadigd...

                    Comment


                      #25
                      Wie zijn billetjes heeft verbrand moet op de blaren zitten........

                      Comment

                      Working...
                      X