Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee vuurwerkslachtoffers in Hurdegaryp (Friesland)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Twee vuurwerkslachtoffers in Hurdegaryp (Friesland)

    Twee vuurwerkslachtoffers in Hurdegaryp
    zaterdag 31 december 2011 Hurdegaryp

    Twee dertienjarige jongens uit Hurdegaryp zijn op Oudejaarsdag gewond geraakt bij het afsteken van een stuk niet afgegaan vuurwerk. De twee vonden het vuurwerk zonder lontje rond 16.00 uur op de Bolle in hun woonplaats. Met een rotje probeerde één van de jongetjes het vuurwerk vervolgens te ontsteken. Plotseling ontplofte het vuurwerk in de hand van het kind.

    Het jongetje raakte zwaargewond aan zijn hand en zijn oog. Bij de ontploffing schoot tevens een scherf/deel van het vuurwerk dwars door kleding in de buik van het andere jongetje. Een ambulance is ter plaatse gekomen om eerste hulp te verlenen. Beiden zijn gewond per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis.

    Bron:http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/3575...urdegaryp.html

    #2
    Daarom heb ik dus gister gezorgd dat de 3 geweigerde Bex nitraten in de put verdwenen... Je moet er niet aan denken dat je voor zoiets verantwoordelijk bent...

    Comment


      #3
      Richardus, lekker laten liggen, is jou verantwoordelijkheid niet. De dag erna wel uiteraard alles uit je straat opruimen ;)

      Comment


        #4
        Dat wás in mijn straat en ik ken al die jochies, lopen om m'n kop te zeuren over 't vuurwerk hele dag maar dan nog wil ik niet dat hen door mijn illegale spul wat overkomt. Denk er gerust het jouwe over

        Comment


          #5
          Heel triest dat zoiets gebeurd.
          Zal een goede les zijn voor hun en anderen nooit iets 2 keer proberen aan te steken.

          Comment

          Working...
          X