Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Explosievenhonden zoeken vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    En we gaan alsmaar verder naar een politiestaat.
    De beste stuurlui staan aan wal!
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
      De beste stuurlui staan aan wal!
      Inderdaad. Ik ben geen bezopen dronken schipper uit het oostblok.
      En ik ligt ook liever niet dood in een sloot. Jij wel dan?

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        Inderdaad. Ik ben geen bezopen dronken schipper uit het oostblok.
        En ik ligt ook liever niet dood in een sloot. Jij wel dan?

        Tja ieder zijn vak he met de risico's
        Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

        Comment


          #19
          Eigenlijk is het wel triest als je er goed over nadenkt. De mens gebruikt een dier om zijn eigen behoeften te regelen.

          Dit is al begonnen in de Sovjet Unie.
          Toen ontdekte Ivan Pavlov de leertheorie. Zo werden honden geconditioneerd om een stuk vlees te vinden onder tanks. Dan zat de hond vol geplakt met explosieven. En als de hond onder de tank kwam, dan drukten de Sovjets op de knop voor een explosie en dan werd de tank opgeblazen.

          Nu doen ze feitelijk hetzelfde.

          Diep en diep triest. De dierenpolitie opzetten en zelf dieren misbruiken om de eigen doelen te behalen. Hoe diep kan je zinken...
          Laatst aangepast door Jupilerfreak; 23 December 2011, 23:42.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            Eigenlijk is het wel triest als je er goed over nadenkt. De mens gebruikt een dier om zijn eigen behoeften te regelen.

            Dit is al begonnen in de Sovjet Unie.
            Toen ontdekte Ivan Pavlov de leertheorie. Zo werden gehonden geconditioneerd om een stuk vlees te vinden onder tanks. Dan zat de hond vol geplakt met explosieven. En als de hond onder de tank kwam, dan drukten de Sovjets op de knop voor een explosie en dan werd de tank opgeblazen.

            Nu doen ze feitelijk hetzelfde.

            Diep en diep triest. De dierenpolitie opzetten en zelf dieren misbruiken om de eigen doelen te behalen. Hoe diep kan je zinken...

            Deze uitspraak van jou klopt geen bal van.
            Ten eerste loopt deze hond geen risico.
            Ten tweede dit heeft niks met oorlog te maken.

            ( Tip )Soms zijn jouw reacties toch te snel geplaats,misschien volgende keer iets beter nadenken.
            Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
              Deze uitspraak van jou klopt geen bal van.
              Ten eerste loopt deze hond geen risico.
              Ten tweede dit heeft niks met oorlog te maken.

              ( Tip )Soms zijn jouw reacties toch te snel geplaats,misschien volgende keer iets beter nadenken.
              Wat ik zeg, klopt wel degelijk.

              In de Sovjet Unie werden de honden met een doel ingezet: tanks opblazen.
              De nazi's deden hetzelfde: honden moesten joden aan stukken scheuren die probeerden te vluchten.

              Het is de arrogantie van de mens om te denken dat het de rol van God denkt in te kunnen nemen.
              Dat de mens dieren mag misbruiken voor hun eigen bestwil. Bah.

              Als ik de Bijbel lees, dan zie ik nergens staan dat God tegen Noach heeft gezegd dat hij de dieren moest redden om de mens te kunnen dienen. Als Christen vind ik dit zeer verwerpelijk.

              Comment


                #22
                Je vergelijkt appels met peren!
                Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                Comment


                  #23
                  En rotte appels en rotte peren zijn allebei kud!

                  Comment


                    #24
                    Nu doen ze feitelijk hetzelfde
                    Ja inderdaad, feitelijk doen ze hetzelfde, als de hond vuurwerk ruikt drukt de politie op een knop zodat de hond en het vuurwerk ontploft
                    Hoe dan ook abjecte vergelijking.

                    Comment


                      #25
                      Sjaak afkraak, ik snap echt niet dat jij tijd besteed aan dit forum
                      Er zitten hier freaks, mensen die dit leuk vinden. Je mist zeker een arm of je bent een vrouw en hebt een wat langere maandelijkse periode. In ieder geval een hoop frustratie in jou..

                      Wel heel toevallig als die hond aan het snuffelen is, dat het spul afgaat. Ik denk dat ik nog eerder de loterij win.

                      Wat is aardig wat schade? Geef mij is een paar voorbeelden behalve Enschede waar dit is gebeurd dan? (In Nederland graag). Je praat net zo, als de OvJ en de rechters. Die achten de kans op een calamiteit met het vuurwerk ook groot. Met als voorbeelden: kaarsen, elektrische schakelaars en rokende mensen. Zo algemeen als wat.

                      Als je het zwart-wit gaat bekijken, natuurlijk is een garage vol (1.1G) vuurwerk gevaarlijk. Maargoed die man/vrouw is dus eigenlijk een paar dagen lang zijn hond aan het uitlaten, want daar komt het op neer (op zoek naar vuurwerk), zonder resultaat, en daar betaal ook jij voor. En dan kom je hier discussieren over dat het goed is wat ze doen? Op een vuurwerkforum..
                      Waarom hier de moraalridder uithangen?

                      Probeer het positieve uit vuurwerk te halen.

                      Er is namelijk al heel weinig positiefs over vuurwerk in de media, nog meer negativiteit maakt het forum er niet leuker op. Tuurlijk mag je realistisch zijn, maar overal maar verdedigen. Give me a break

                      Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                      Dus jij doet iets illegaals en dan mag een onschuldige hond voor jouw daden boeten?

                      Politie doen ook hun werk.

                      Vaak ligt het zware vuurwerk opgeslagen in de garageboxen,en een grote hoeveelheid kan aardig wat schade aanrichten dus dat ze deze mensen pakken is alleen maar goed.

                      Comment


                        #26
                        Ze moeten niet zo doelloos doen met die politie honden en al die rotzooi. Wat krijgen we volgend jaar ? Hele wijken die afgezet worden , niemand erin of eruit en alles doorzoeken. Wat een achterlijke vertoning dat ze dit doen , het slaat helemaal nergens op.
                        En alles van enschede word in de fucking doofpot gestopt stelletje lafaards ! Nu komt er eindelijk een beetje waarheid boven water !
                        Ik woon zelf in gouda maar om nou garage boxen te gaan doorzoeken ?
                        Ik wil wel eens cijfers zien met ongelukken van garageboxen en huizen die ontploft zijn door opgeslagen vuurwerk en die van dealers die het wel mogen verkopen en dingen doen die ook niet kunnen.
                        Dan mag je pas gaan praten.
                        Moet ik hiervoor nog belasting betalen ook... rot op.
                        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                          Dus jij doet iets illegaals en dan mag een onschuldige hond voor jouw daden boeten?

                          Politie doen ook hun werk.

                          Vaak ligt het zware vuurwerk opgeslagen in de garageboxen,en een grote hoeveelheid kan aardig wat schade aanrichten dus dat ze deze mensen pakken is alleen maar goed.
                          Precies zoals je het zegt Rene , het "kan" gebeuren. Maar morgen kan jij ook door een auto worden geraakt als je lekker rustig in een winkel staat. Voor hetzelfde geld is die bestuurder in slaap gevallen of dronken en rijd die lekker door de ruiten over jou voeten.
                          Dus wat doen we dan maar ? Alcohol en auto's afschaffen ? Wat jij hier zegt slaat nergens op en gewoon je werk doen is ook bullshit. Ze hebben totaal geen kennis over niks, kijk al naar task force, 1 grote hoop stierenstront !
                          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                          Comment

                          Working...
                          X