Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straat IJmuiden afgezet door vuurwerkgevaar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Straat IJmuiden afgezet door vuurwerkgevaar

    IJMUIDEN - De politie heeft woensdagmiddag een deel van de straat Zwarte Mierenvlak in IJmuiden afgezet wegens vuurwerkgevaar. Zij heeft in een flatwoning zwaar vuurwerk aangetroffen en grondstoffen voor mortierbommen. Hoeveelheden kon de politie nog niet noemen.
    De Explosieven Opruimingsdienst Defensie, die uit voorzorg was ingeschakeld, heeft vastgesteld dat er geen reden is om omliggende woningen te ontruimen. De politie heeft een 62-jarige bewoner opgepakt. Het vuurwerk en de andere materialen worden momenteel uit zijn woning verwijderd. Even voor half 5 zei een woordvoerster dat dat nog wel een paar uur kan duren.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    #2
    Vuurwerk gevaar?

    Wat een rare titel.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

    Comment


      #3
      Typisch, een goede kennis van mij woont op dat plein en is rond die leeftijd denk ik. Toch eens vragen hoe dat zit.
      Knal goed, knal verantwoord!

      Comment


        #4
        Filmpje:

        Knal goed, knal verantwoord!

        Comment


          #5
          Whoow staat daar ff een mooie pasting machine!
          ja ja dat was denk ik een fanatieke hobbyist.

          Oja was weer over dreven er is niets af gezet

          Comment


            #6
            Wow geen kinderspul!! Erg heftig als deze meneer naast je woont. Gelukkig is het altijd goed gegaan.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ruben_3 Bekijk bericht
              Wow geen kinderspul!! Erg heftig als deze meneer naast je woont. Gelukkig is het altijd goed gegaan.
              Het feit dat die 62 is en een pasting machine heeft wil zeggen dat die meer kennis heeft dan de gemiddelde chinees die 3 kg flash met de blote hand mengt en die flash bevat vaak chloraten en zwavel. Wat heel link is.
              Ze dragen alleen een mondkapje en doen het zonder oog bescherming.
              Vandaar al die doden elk jaar in china , en daar is het bijna normaal :( :( Ik heb liever deze man naast me wonen dan kinderen die strijkers uit elkaar halen en in een stalen huls doen !

              Niet dat ik het goedkeur beter in een schuurtje ver weg van de bewoonde wereld.
              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

              Comment


                #8
                erg heftig voor diegenen die naast de boerenbond wonen ( kilo's kunstmest )
                en die naast de benzinepomp wonen ( tig liters benzine )

                en zo kunnen we nog wel ff doorgaan natuurlijk
                p.s er was geen gevaar voor de omgeving, dat zegt al genoeg.


                Oorspronkelijk geplaatst door ruben_3 Bekijk bericht
                Wow geen kinderspul!! Erg heftig als deze meneer naast je woont. Gelukkig is het altijd goed gegaan.

                Comment


                  #9
                  Zonde , echt zonde. Mooie pers die hij had staan en pasting machine.
                  A.K.A SPEEDY

                  Comment


                    #10
                    50 kilo zwaar vuurwerk in flatwoning IJmuiden
                    IJMUIDEN - De politie heeft woensdag 50 kilo zwaar vuurwerk aangetroffen in een flatwoning in IJmuiden. Ook vonden agenten voldoende grondstoffen om honderden mortierbommen mee te maken, aldus een woordvoerster.
                    De politie zette woensdag aan het begin van de middag een deel van de straat Zwarte Mierenvlak af wegens vuurwerkgevaar. De Explosieven Opruimingsdienst Defensie, die uit voorzorg was ingeschakeld, stelde enige tijd later vast dat er geen reden was om omliggende woningen te ontruimen.

                    De politie heeft een 62-jarige bewoner opgepakt. Het vuurwerk en de andere materialen waren aan het begin van de avond uit zijn woning verwijderd.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment

                    Working...
                    X