Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brand in pand naast vuurwerkwinkel Enschede

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Brand in pand naast vuurwerkwinkel Enschede

    Brand in pand naast vuurwerkwinkel Enschede

    (Novum) - In een fietsenzaak die naast een vuurwerkwinkel in Enschede staat is woensdagavond brand uitgebroken. Het opgeslagen vuurwerk is snel verplaatst naar een brandveilige inpandige bunker. Het vuur was binnen een kwartier geblust, meldt de brandweer. Niemand is gewond geraakt.

    Het vuur ontstond iets voor 19.30 in een fietsenwinkel aan de Floresstraat. De brandweer zag bij aankomst dat de ruimte was gevuld met rook. In de naastgelegen vuurwerkwinkel waren personeelsleden aanwezig. Zij begonnen direct met het veilig opbergen van het vuurwerk. Binnen tien minuten lag alles in de bunker.

    De plaats van het incident was op zo'n twee kilometer afstand van de wijk Roombeek, die in 2000 werd weggevaagd bij de vuurwerkramp. Hierbij overleden 23 mensen en raakten honderden mensen gewond.


    #2
    Mijn moeder begon erover. En als een soort van niet leuke grap zei ik een vuurwerkramp. Zegt ze helaas nog ja ook. Ik heb haar even uitgelegd dat er niks gevaarlijks aan vuurwerk is zolang het in de bunker ligt en dat ze de media minder moet geloven. Gelukkig begrijpt ze nu dat die bunkers alles voorkomen en dat het bij SE fireworks een ander verhaal is.

    Comment


      #3
      Dit is de zaak van Willem Breukers en de mensen daar aanwezig mijn complimenten door het juiste handelen.
      [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

      Comment


        #4
        Gelukkig.. Dat alles verder goed is gekomen hopen dat Willem nu nog wel vw kan verkopen etc door waterschade en rook/vuur

        Comment


          #5
          Wel boeiend, dezelfde dag is er ook weer een grote brand bij een fabriek...Dus, schiet ook lekker op. Maar daarover dramatiseren ze weer stukken minder:S
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment

          Working...
          X