Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer twee vuurwerkverkopers in Vianen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Weer twee vuurwerkverkopers in Vianen

    vianen
    • Dit jaar is vuurwerk weer op twee plaatsen te verkrijgen in Vianen, namelijk bij Dierenboetiek Witkamp en Koedam auto’s.



    Die laatste is nieuw in Vianen. Na de sluiting van Motoport stond het pand een tijd leeg. Daardoor was er vorig jaar ook geen vuurwerkverkoop op dit adres. Nu Koedam Auto’s zich op de locatie aan de Stuartweg heeft gevestigd, start ook de vuurwerkverkoop weer. De verkoopruimte naast de autozaak is volledig opgeknapt en opnieuw ingericht. Zo hebben Sylvia van Straalen en Dieter Koedam een kleine showroom ingericht, waar mensen in vitrines de vuurwerkpotten kunnen bekijken. Een ander deel van de zaak is ingericht voor het afhalen van bestellingen en het inleveren van bestellingen. Sylvia en Dieter weten nog niet goed wat ze kunnen verwachten: ze verkopen dit jaar voor het eerst vuurwerk. Ze hopen de oude klanten van Motoport terug te winnen en hebben daarom veel bij het oude gelaten, onder andere de merken (Crown, Pyro Power, High Performance Quality en Broekhoff).

    Dierenboetiek Witkamp is in Vianen al jaren een vertrouwd adres voor vuurwerkverkoop. De bunker ligt vol met zo’n 2.100 kilo aan vuurwerk en Witkamp hoopt totaal zo’n 4.000 kilo te kunnen verkopen. “Vorig jaar is mijn omzet verdubbeld en daar heb ik op ingekocht. Ik wist toen nog niet dat Koedam ook vuurwerk ging verkopen”, vertelt Witkamp. Hij hoopt dan ook ondanks de concurrentie het gros van zijn vuurwerk aan de man te kunnen brengen.

    De familie heeft de afgelopen weken alle bestelde pakketten al klaargemaakt en het verkooppunt aan het Valkenplein is helemaal ingericht. Hier zullen ze met zes man het vuurwerk verkopen.

    Koedam verkoopt woensdag en donderdag van 8:00 tot 21:00 uur en vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur. De showroom is op donderdag en vrijdagavond open van 18:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.

    Witkamp verkoopt op woensdag en donderdag van 8:00 tot 21:00 uur en vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!
Working...
X