Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spierballentaal omtrent oud en nieuw

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Spierballentaal omtrent oud en nieuw

    DEN HAAG - Het kabinet wil dat burgemeesters hard optreden tegen agressie met oud en nieuw. De coalitiepartijen VVD, CDA en gedoogpartner PVV zijn gebrand op een rustige nieuwjaarsnacht.

    De Tweede Kamer verwacht van de burgemeester een lik-op-stukbeleid tegen mensen die zich niet gedragen. Bij de afgelopen jaarwisseling werden er zo'n 2500 incidenten gemeld.

    Het Openbaar Ministerie heeft al aangekondigd keihard op te zullen treden bij overtredingen, zo schrijft de Telegraaf. (ANP)






    Typisch weer. Het CDA wil altijd rust, omdat ze vinden dat iedereen braaf in de kerk moet zitten. VVD-ers hebben hun exclusieve feestjes. En de bij de PVV zien ze in iedere ratelband die naar buiten komt een mitrailleurband om de nek van een Talibanstrijder.

    #2
    Spierballentaal

    Hoeveelste bericht is dit niet al over het harder optreden? We worden een beetje overspoelt.

    EDIT; als het hier gaat over agressie tegen hulpverleners en andere mensen ben ik het er wel mee eens hoor
    Laatst aangepast door I-TIMOOW-I; 27 December 2010, 09:53.
    [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
      DEN HAAG - Het kabinet wil dat burgemeesters hard optreden tegen agressie met oud en nieuw. De coalitiepartijen VVD, CDA en gedoogpartner PVV zijn gebrand op een rustige nieuwjaarsnacht.

      De Tweede Kamer verwacht van de burgemeester een lik-op-stukbeleid tegen mensen die zich niet gedragen. Bij de afgelopen jaarwisseling werden er zo'n 2500 incidenten gemeld.

      Het Openbaar Ministerie heeft al aangekondigd keihard op te zullen treden bij overtredingen, zo schrijft de Telegraaf. (ANP)


      Typisch weer. Het CDA wil altijd rust, omdat ze vinden dat iedereen braaf in de kerk moet zitten. VVD-ers hebben hun exclusieve feestjes. En de bij de PVV zien ze in iedere ratelband die naar buiten komt een mitrailleurband om de nek van een Talibanstrijder.
      Ze hebben het hier niet over illegaal vuurwerk. Maar met name over vandalisme en geweld tegen hulverleners

      En dat is in mijn ogen terecht. Ze moeten al die achterlijke idioten keihard aanpakken.
      Stoken tot we er bij neervallen!!

      Comment


        #4
        ik denk ook inderdaad dat het gaat om al die bedreigingen en fysiek geweld tegen hulpverleners, politie en andere ambtenaren. Ieder jaar hoor je weer dat dergelijke mensen niet normaal hun werk kunnen uitvoeren omdat ze door bepaald tuig altijd lastig gevallen worden. Die moet je inderdaad genadeloos aanpakken.

        Comment


          #5
          Verschilt denk ik wel per regio hoe de blauwe vrienden zich opstellen. Naast terechte optredens is er ook vaak sprake van onnodig optreden en ik denk dat het juist bij die laatste optredens nog wel eens onnodig uit de hand wil lopen.

          Wat kritische zelfreflectie mag vanuit bestuurskant ook wel eens wat meer voor komen dan alleen spierballentaal uitslaan richting de burger.

          Ik ben 100% vóór deëscalerend optreden en een leuk feestje voor ieder.

          Comment


            #6
            Dat ze zich maar eens concentreren op rellen die zich voordoen bij voetbalwedstrijden!

            Comment

            Working...
            X