Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongen verliest deel hand

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jongen verliest deel hand

    Jongen verliest deel hand

    Een 17-jarige jongen uit Veendam is maandag een deel van zijn linkerhand kwijtgeraakt bij een vuurwerkongeval. Het slachtoffer experimenteerde samen met een vriend aan de Ommelanderwijk met een staaf gevuld met kruit.

    Dat ging mis toen het explosief onverwacht ontplofte, meldt RTV Noord. De jongen is naar het ziekenhuis gebracht, zijn vriend bleef ongedeerd.

    Lees het laatste nieuws uit Groningen bij RTV Noord. Met artikelen, video's, interviews, achtergronden en columns uit provincie en Stad.

    #2
    Dit is toch gewoon weg weer te bizar voor woorden, ten eerste het experimenteren met vuurwerk en ten tweed het vullen van een waarschijnlijk ijzeren pijp.
    En natuurlijk bizar voor deze jongenman, en weer een stukkie voer voor de anti vuurwerk malloten
    Laatst aangepast door Torrr; 14 September 2010, 22:16.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Heb geen medelijden met deze jongeman... ,, neemt niet weg dat hij (hopelijk) zijn lesje nu wel geleerd heeft om niet wederom in toekomst opnieuw te gaan knutselen en zijn gezonde verstand erbij houdt.

      En wederom weer inderdaad voer voor de MEDIA die er natuurlijk ongetwijfeld gebruik van gaan maken.
      Laatst aangepast door pyromaniac; 14 September 2010, 22:52. Reden: even wat bijgewerkt :)

      Comment


        #4
        En alweer een of andere dombo die oud & nieuw voor ons zal verzieken! Van mij mag die creperen in de pijn:S
        Website: https://www.rfgfireworks.nl

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
          En alweer een of andere dombo die oud & nieuw voor ons zal verzieken! Van mij mag die creperen in de pijn:S
          Ik denk dat hij het nu wel zal laten . Maar inderdaad heel erg voor die jongen hoor, alleen dan moet je maar niet met vuurwerk gaan experimenteren.

          Comment


            #6
            Vind het echt erg dat dit gebeurt is voor die jongen, en vind sommige berichten beetje grof. Je wenst die jongen toch niet toe 'dat hij mag creperen van de pijn' ?

            Okee, erg dom om te experimenteren met vuurwerk, en vooral met een zogehete 'pijpbom', in verband met de scherven. Je zou kunnen zeggen: Eigen schuld.

            Tsjaaa.. natuurlijk weer voer voor de MEDIA maar dat blijf je wel houden.

            Comment


              #7
              Grof misschien wel ja. Maar dit soort volk brengt vuurwerk wel in een kwaad daglicht wat voor ons als liefhebbers weer negatieve gevolgen heeft!

              Ik heb hier dan ook geen respect voor. Het is sonde voor die jongen dat hij een deel van zijn hand mist voor de rest van zijn leven. Maar dan had hij maar fatsoenlijk moeten nadenken.

              Als ze bij dit soort berichten nou eens zetten om vat voor iets het ging. Wij weten wel allemaal dat dit waarschijnlijk een pijpbom was. Maar als ze dat nou ook publiceren met een fotootje van die betreffende hand, dan zouden andere "stoere" jongens het misschien laten om dit soort capriolen uit te halen.
              H.C. Pyrotechnics

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                En alweer een of andere dombo die oud & nieuw voor ons zal verzieken! Van mij mag die creperen in de pijn:S
                Ik hoop echt voor je dat jou nooit wat overkomt met vuurwerk want dan mag je van mij creperen van de pijn.

                Of hij hier door ONS oud en nieuw mee zal verzieken,echt gast die jongen is nu verminkt doordat ie een bom heeft gemaakt op een verkeerde manier zijn toekomst ligt misschien wel in deugen wat heeft dat met ONS oud en nieuw te maken?

                Als ik jou morgen helemaal kapot rij op je brommertje of wat dan ook,denk je dat er dan geen auto's meer rijden in Nederland?

                En dit gaat alleen maar meer worden door de razzia's op vuurwerk dan gaan mensen het gewoon zelf maken maar dat snappen ze niet in den haag

                Comment


                  #9
                  Ik kan moeilijk medelijden hebben met zo iemand.
                  Alleen vind ik wel echt dat ze op TV of wat dan ook meer informatie mogen geven hoe het wel moet! Het ligt niet alleen in de hand van die jongen (ja sorry die zin is nu erg fout) want weinig mensen weten het gevolg van expirimenteren met vuurwerk. Door zulke berichten gaan mensen wel beter nadenken maar of dit de juiste manier is, dat denk ik niet!

                  Comment


                    #10
                    Herdervriend vind je opmerking echt te belachelijk voor woorden.
                    Denk voortaan even na voor je dit soort uitspraken doet.
                    Natuurlijk is het belachelijk om dit soort experimenten te doen, maar om iemand dan zulke dingen toe te wensen

                    Is overigens niet de eerste keer dat je het doet. toen hebben mensen je ook al hier opgewezen. En nee ik wil geen moderator spelen. Wil gewoon dat je beseft waar je mee bezig bent.

                    Als ze bij dit soort berichten nou eens zetten om vat voor iets het ging. Wij weten wel allemaal dat dit waarschijnlijk een pijpbom was. Maar als ze dat nou ook publiceren met een fotootje van die betreffende hand, dan zouden andere "stoere" jongens het misschien laten om dit soort capriolen uit te halen.
                    @ rembo

                    Er circuleren al genoeg van deze fotos rond op internet.
                    Helaas schrikt het veelal pubers niet af om gewoon door te gaan met experimenteren met alle gevolgen van dien
                    En spijt er van hebben ze pas als ze wakker worden in het ziekenhuis of erger nog nooit meer wakker worden...
                    Stoken tot we er bij neervallen!!

                    Comment


                      #11
                      wat een rot bericht zeker erg jammer
                      en om de rest van je leven getekend te zijn om even te experimenteren met vuurwerk
                      [url]http://www.youtube.com/user/raymond575?feature=mhum#p/a/u/0/LWRh831-jvE[/url]

                      Comment


                        #12
                        Zoiets als dit wens je niemand toe. Hij is voor ze leven getekend.
                        Vaak gaan mensen zoiets maken, en dat het fout of goed gaat. Het heeft waarschijnlijk allemaal met onnawetendheid te maken.
                        De gevaren van iets er niet van inzien.
                        Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

                        Comment


                          #13
                          Ik vind het ook gewoon dom.. Ik heb het zelf ook eens gedaan en dat was ook gewoon dom. Maar omdat je er op school, in de straat, in de media en op het internet overal mee geconfronteerd wordt is de verleiding en nieuwsgierigheid, zeker bij mensen in de leeftijd van 12-18, erg groot.
                          Ik ben nu bijna 21 en kan zeggen dat het voor mij 5 jaar geleden is geweest dat ik het licht zag. toen ging het bij een vriend goed mis. Een flinke jaap op zijn been is gelukkig voor hem alles wat hij er aan overhield.

                          Sindsdien is iedereen in onze omgeving ermee gestopt. Maar wat ik bedoel is dat juist door dit soort verhalen dit soort debielengedrag alleen maar gestimuleerd wordt. Daarom vind ik het fout om alleen de jongen de schuld te geven. tuurlijk was het zijn eindverantwoording...

                          Maargoed. Het is gewoon fout en sneu!

                          Comment


                            #14
                            lomp, wat is lomp... iedereen weet dat het gruwelijk fout KAN gaan als je met kruit gaat *****n, zo niet hoor je in een instelling thuis voor ernstig verstandelijk gehandicapten.
                            kies je er dan toch voor om er mee door te gaan, verwacht dan geen medelijden als het fout gaat.

                            beetje jammer dat de media het dan meteen weer vuurwerk noemt, dit heeft er niets meer mee te maken.
                            Youtube: Fuse & Cues

                            Comment


                              #15
                              Iedereen is jong geweest, iedereen doet/deed onbezonnen dingen. Iedereen heeft wel eens gehad, nou.. dat ging net goed. Heb vooral medelijden met deze jongen dat hij is getekend voor zijn leven. En een beetje respect voor de medemens is wel op zn plaatst he. Iemand laten creperen van de pijn, dat zeg je niet, dat kun je niet menen. Helaas word er gezegd dat er vuurwerk in de pijp word gestopt (ga even uit van de pijpbom). Als er kruit werd gezegd, dan was het veel minder op het vuurwerk gericht

                              Comment

                              Working...
                              X