Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oproep aan alle vuurwerkliefhebbers: Steun ons!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Is het doel dan om mensen die niet op forums zitten er van bewust te maken, om zo de traditie te behouden?? mij is dit nog onduidelijk wat nou het doel is.. vind het wel leuk
    het doel van deze aktie is idd mensen die niet zoals wij zijn bewust te maken om de traditie te behouden .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #32
      Vanmiddag de stickers mogen ontvangen, gelijk wat euro munten geplakt met de stickers en ze zijn de deur ook uitgegaan dus hier in oosten zijn ze ook verspreid.

      succes met de actie heren ;)

      Comment


        #33
        mijn stickers zijn binnen ik ga meteen beginnen

        oh truowens hoeveel van die setjes hebben julie nog op voorraat ??
        Laatst aangepast door magnolia; 25 September 2009, 17:37.
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #34
          hey mensen deze stickers passen ook op muntstukken van 20 euro cent of op 5 cent stukken .
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
            ... oh trouwens; hoeveel van die setjes hebben julie nog op voorraad ??
            De verkoop loopt goed. Natuurlijk was er eerst een piek aan bestellingen, welke logischerwijs later wat afnam. Ik denk dat we op de helft zetten van hetgeen we nu op vooraad hebben. Dat is een zeer mooie score voor de tijd van het jaar. Later in het seizoen brengen we de stickers opnieuw onder de aandacht omdat de aandacht van het publiek op de fora dan meestal flink toeneemt. En als de voorraad onverhoopt snel op is, bestellen we gewoon een nieuwe lading.

            Alle mensen die tot dusver besteld hebben (ik schat zo'n 40 man) hierbij nogmaals hartelijk dank! Uiteraard blijven we ons inzetten, ook op andere aandachtsgebieden van het onderwerp.

            Cameo
            -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
            Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

            Comment


              #36
              Is er ook resultaat zichtbaar van de actie, in de gehoopte hits op de site? En hoe staat het met de andere acties die er zouden komen?

              Comment


                #37
                Beste forum leden,
                De muntstickers zijn uitverkocht, daarmee is deze actie aan zijn eind gekomen, voor nu dan, de actie kan in een later stadium weer opnieuw gestart worden. Er zijn een dikke 5000 stickers in omloop door heel Nederland, stuk voor stuk doen ze hun werk, wij vinden het een geslaagde actie.
                De medewerkers van vuurwerktraditie.nl willen alle bestellers en stickerplakkers hartelijk danken voor hun inzet en support! Zonder jullie was dit niet mogenlijk geweest.

                Nogmaals dank!
                Het vuurwerktraditie.nl team.

                Heb je nog vragen over deze actie? Mail naar [email protected]
                www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                Comment

                Working...
                X