Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Palmeiland' Dubai geopend met groots vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    'Palmeiland' Dubai geopend met groots vuurwerk

    Het kunstmatige eiland in de vorm van een palmboom voor de kust van Dubai (Verenigde Arabische Emiraten), The Palm Jumeirah, is in de nacht van donderdag op vrijdag plaatelijke tijd met een gigantisch vuurwerk en een groot feest geopend.

    Sterren uit de wereld van muziek, film en mode zoals Naomi Campbell, Michael Jordan, Robert de Niro en Sharon Stone woonden de festiviteiten bij.

    Het kunstmatige eiland verlengt de kust van Dubai met 100 kilometer. Ruim 40.000 mensen hebben er de afgelopen zeven jaar dagelijks aan gewerkt. Volgens de plannen komen er ongeveer dertig luxe hotels en 1500 villa's op het eiland. De villa's, met een eigen toegang tot het strand, werden binnen drie dagen verkocht.

    ---------------------------------

    Ik heb net de beelden ondermeer gezien op het RTL4 nieuws, in een woord: WAAAAUUUUUUUW!!!!

    Wat een bizar, afschuwelijk, idioot, machtig, belachelijk groot vuurwerk op muziek was dat zeg!!!! Het is eigenlijk niet in woorden te vatten. Ik heb een reportage van Skynews gevonden. Hier kun je emt de soundtrack en al een leuk stuk van dit inmense spektakel zien!

    Je kunt de beelden *HIER* bekijken. En neem even een tissue of doekje bijdehand....

    Ik hoop dat er egrens de volledige TV utizending ofzo online verschijnt want dit is er eentje om te bewaren!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    fototje:







    Laatst aangepast door RedBaron; 21 November 2008, 01:04.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #3
      Schitterend, zo kolossaal heb ik het nog nooit gezien
      Ik hoop inderdaad dat we straks de gehele show in groot beeld nog een keer terug kunnen zien.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Schitterend, zo kolossaal heb ik het nog nooit gezien
        Ik hoop inderdaad dat we straks de gehele show in groot beeld nog een keer terug kunnen zien.
        Zeker Fred, dat hoop ik echt.

        Ik ging helemaal uit me plaatje hier hahahahaha. Zo iets heb ik nog nooit op die schaal gezien. En het was nog op muziek ook! Ik zal zeker zoeken naar meer video beelden van dit mega spektakel. Zodra ik iets vind knal ik het gleijk hier neer!
        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

        Comment


          #5
          Prachtige foto,s zeg. Magnifiek
          Iets voor een nieuwe achtergrond op de pc

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            Prachtige foto,s zeg. Magnifiek
            Iets voor een nieuwe achtergrond op de pc
            Zeker. Die laatste vanuit de lucht met het palmblad.. vind hem super.
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              Ongelooflijke zeg! Wat krijg ik hier kippevel van zeg haha. Wow.
              Complimenten voor de organisatie er van.

              Comment


                #8
                Hier zijn gewoon geen woorden voor zo prachtig,Moet je nagaan wat er gaat gebeuren met o&n daar voor de record poging.
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #9
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Vuurwerkfilmpjes.nl - Vuurwerk.startpagina.nl

                  Comment


                    #10
                    Ja wat prachtig vuurwerk zeg, niet normaal hoeveel er wel niet werd geschoten.
                    Jammer dat je er dan niet zo makkelijk bij kan zijn om het met ogen te zien.
                    Maar over een paar jaar kunnen we nog zo'n vuurwerkshows verwachten aangezien er dan ook nog eilanden openen. In ieder geval zo werd het verteld op rtl nieuws.
                    Het leven is een feest!

                    Comment


                      #11
                      Ongelooflijk wat een show!!!
                      In Dubai gaan ze steeds gekkere dingen doen.
                      Ze willen tegenwoordig met alles bovenaan staan!
                      Super!

                      Comment


                        #12
                        Kippenvel erg mooi spektakel, echt inmens.

                        Comment


                          #13
                          echt geweldig gewoon!
                          dat zal aardig wat gekost hebben!

                          Comment


                            #14
                            Gigantisch,
                            ik wou dat ik er zelf bij was.

                            Comment


                              #15
                              hier nog een filmpje, maar dan van iemand die op het eiland zelf was:

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                              Comment

                              Working...
                              X