Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse officier pleit voor verbod zwaar vuurwerk in heel Europa

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    Het is de bedoeling dat er een paar bedrijven overblijven die een importvergunning krijgen voor professioneel vuurwerk,en niet zoals het nu is dat iedereen maar vuurwerk vanuit china kan laten komen.

    Ik vind dit een goede zaak.

    gr,
    500gram
    Zonder import vergunning voor vuurwerk kan ik niets laten overkomen uit china.
    Elke vuurwerk fabriek en trade company wil een vuurwerk import vergunningen zien voordat ze containers opsturen.

    .

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
      Ik ben het compleet met bovenstaande reacties eens. Maar kijk ook even in welke krant het staat: De Telegraaf. Als er een krant is die dingen opblaasd en van elke mug een olifant maakt is het deze krant wel, hij heeft niet voor niks de bijnaam 'sensatiekrant'. Ik maak me dus helemaal niet druk over wat dit officiertje heeft gezegd, hij heeft geen poot om op te staan en waarschijnlijk heeft de telegraaf zijn woorden weer flink aangedikt uit zn verband gerukt. Maargoed ik wordt een beetje moedeloos van alle mensen die momenteel vuurwerk (gedeeltelijk) willen verbieden...het is ff niet anders
      het gaat er niet om in welke krant het staat, ik heb dit overigens van een Belgische site Het laatste Nieuws, en is dus geschreven door iemand van die site/krant. Ten tweede is het een uitspraak van een politicus. En ten derde ja ik ben ook niet een fan van de televaag, maar wil je zeggen dat dit uit de duim gezogen is?
      Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

      Comment

      Working...
      X