Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongens opgepakt na opblazen verkeersbord met vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jongens opgepakt na opblazen verkeersbord met vuurwerk

    Ede, 04-10-2007 • Twee Edese jongens van veertien en vijftien jaar zijn woensdagavond op de Allendesingel in hun woonplaats aangehouden wegens vernieling. Het duo werd door een getuige in de kraag gevat nadat die hen op heterdaad betrapt had bij het opblazen van een verkeersbord door middel van vuurwerk.

    De twee werden aan de politie overgedragen en verklaarden een stuk vuurwerk van vorig jaar gebruikt te hebben. Beiden bekenden hun aandeel in de zaak en wilden de schade vergoeden. De knapen zijn later aan hun ouders overgedragen. Het duo hangt een alternatieve straf boven het hoofd via bureau Halt.
    Stoken tot we er bij neervallen!!

    #2
    Hoop van de ene kant nog veel van dergelijke berichten te horen. Zo leren deze mensen wellicht eens dat de kick die het hun geeft de hele gemeenschap een hoop geld kost! Het liefste zie ik het helemaal verdwijnen en dus zelfs ook deze berichten.

    Comment


      #3
      Ik denk dat dit nooit verdwijnt...maatschapij wordt steeds gekker!
      Dit soort berichten lees ik al vanaf de jaren 70

      Comment


        #4
        Dat klopt, zo'n berichten zullen steeds meer verdwijnen. Ik hoop ze gewoon meer rond deze tijd te vinden. Als je de negatieve berichten wat meer spreidt over het jaar, denk ik dat het niet zó negatief in beeld komt.

        Comment


          #5
          Ik hoop bij elke overtreding van het vernielen van dingen dat ze gepakt worden en een grote straf krijgen dan leren ze het wel af want als ze niet gepakt worden wie moet dah dan betalen : nou ik denk de overhed en waar halen hun hun geld vandaan ja natuurlijk bij ons dus moeten wij voor de schade op draaien die een ander maakt

          Comment

          Working...
          X