Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boze klant uit woede met sterretjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Boze klant uit woede met sterretjes

    Boze klant uit woede met sterretjes
    IJSSELSTEIN - Een boze klant van de C1000-supermarkt aan de Clinckhoef in IJsselstein heeft uit onvrede donderdagmiddag een aantal brandende vuurwerk-sterretjes naar binnen gegooid. De man was eerder die dag al drie keer in de winkel geweest en steeds weggestuurd vanwege zijn vervelende gedrag.
    Rond twee uur kwam hij terug en gooide een aantal brandende vuurwerk-sterretjes ongeveer twintig meter de winkel in. Het was op dat moment erg druk in de winkel volgens een medewerkster.

    ,,Het stond vol bij de kassa’s. De klanten schrokken er wel van. De sterretjes waren ook niet zo snel uitgemaakt,’’ legt ze uit.

    Schade ontstond er nauwelijks. Later op de dag is de man door de politie aangehouden



    Bron:

    #2
    Wat een dwaas, het zijn gelukkig "maar" sterretjes, maar de schade die je daarmee aan kan richten is wel enorm natuurlijk... Het was druk zoals gezegd, maar stel dat er net even kinderen lopen, als die een sterretje op zich krijgen is het leed niet te overzien man, die duiken niet direct weg...
    Echt compleet gestoord die vent, mag hopen dat ze hem goed straffen.

    (En dan zeuren dat kinderen jonger dan 16 overlast geven met sterretjes.... )

    Comment


      #3
      Haha wat heb je er toch ook een gekken tussen lopen he, hoe kom je op het idee op sterretjes een suppermarkt in te gooien?
      Maar ben allang blij dat er geen gewonden bij zijn gevallen, want ik zag de krantenartikkelen alweer voor me.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Ja, ik kan me de krantenartiekelen ook al héél goed voorstellen.
        Gelukkig dat er niets gebeurt is, ook al was het een kleerscheur. Het zou overdreven worden door de media.

        Het zal in ieder geval geen man zijn die er 100% bij zou zijn.

        Comment


          #5
          haha sterretjes, gooi dan een xplod ofzo naar binnen

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
            haha sterretjes, gooi dan een xplod ofzo naar binnen
            Hahaha en dan staat er in je onderschrift; STOP VUURWERKVANDALISME

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
              haha sterretjes, gooi dan een xplod ofzo naar binnen
              Laten we die gekken inderdaad aanmoedigen en zwaarder spul aanraden...
              Sorry hoor, maar ik kan dergelijke reacties niet begrijpen, wat hebben we hier nou aan?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                Laten we die gekken inderdaad aanmoedigen en zwaarder spul aanraden...
                Sorry hoor, maar ik kan dergelijke reacties niet begrijpen, wat hebben we hier nou aan?
                inderdaad,maar goed een belachelijk figuur brandende sterretjes naar binnen gooien, dan spoor je niet helemaal je zou het maar op je krijgen pff dan benje nog niet jarig, zo'n sterretje geeft je een lelijke brandwond

                Comment


                  #9
                  Gelukkig niet veel gebeurd maar het zou zomaar op wat producten komen dat kan toch aardig snel branden hoor.

                  Comment


                    #10
                    _________x___x________
                    Laatst aangepast door aap007; 21 September 2010, 15:15.

                    Comment

                    Working...
                    X