Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xtremerides1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Het is maar vuurwerk hoor. Het leeft niet.

    Met boodschappen gooi je toch ook niet. Tenminste ik niet

    Comment


      #32
      Veel haters hier pfffffff

      Comment


        #33
        tja geen mening over dat ie is gestopt moet hij zelf weten, heb zijn filmpjes wel gekeken. Het is niet altijd even handig wat hij doet maar het zijn wel leuke filmpjes. vind het ook altijd leuk om vuurwerk compilaties te kijken op youtube en wat je daar af en toe voorbij ziet komen ( kinderen die strooien met cobra's en shells in de straten) dan begrijp je wel waarom er zo veel mensen iets tegen vuurwerk hebben. Ik ben een vuurwerk liefhebber maar als je voor me deur cobra's en cipolla's gaat afsteken schreeuw ik ook wel ff naar buiten dat je moet optyfen.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
          Veel haters hier pfffffff
          Nee dat zijn juist de liefhebbers.

          Comment


            #35
            Het is natuurlijk een serieus goede zaak dat deze drol stopt. Niets is schadelijker voor onze hobby. Dat zijn mening de laatse tijd werd geregiseerd door degene die hem het meest deed sponsoren helpt er ook al niet aan mee. Ik heb liever dat mijn kinderen van mij leren omgaan met vuurwerk dan dat ze dat leren van een "alles voor de views" dwaas als koet. Hoe goed dat hij het ook bedoelde hij deed het voorkomen alsof vuurwerk niet gevaarlijk is en dat is het bij onkundig gebruik dus echt wel. Het is aan mij om mijn kinderen uit te leggen hoe om te gaan met vuurwerk want zij zijn de freaks van de toekomst en ik wil niet dat een of andere opgeblazen egocentrische "kijk mij eens stoer zijn" kwiebus aan kinderen uitlegt hoe niet gevaarlijk zwaar vuurwerk is.
            Laatst aangepast door Mattenfreak; 7 January 2018, 09:25. Reden: Schelden niet toegestaan

            Comment


              #36
              Hij was misschien de eerste maar het ontbrak altijd al aan professionaliteit en het is vrij duidelijk dat hij er de ballen verstand van heeft (geeft ie zelf ook toe), en van NL vuurwerk helemaal. Maargoed soms was het grappig om te zien hoe de "dorpsgek" met vuurwerk speelt.

              Ben nu meer van zijn redemption kanaal met gewoon product filmpjes.

              Comment


                #37
                Ik vond z'n video's altijd wel vermakelijk, zeikmaandag bijvoorbeeld. Neemt niet weg dat er ook video's van m zijn die echt wat minder zijn... Koet heeft in ieder geval meer verstand van vuurwerk dan die 2 van Pyrofreaksforlive, die een sterretje al geweldig vinden. Geef mij maar kanalen met goede kwaliteitsvideo's zoals LVT, vuurvent enz..

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                  Met boodschappen gooi je toch ook niet. Tenminste ik niet
                  Ja hoor als het niet stuk kan. Denk dat jij daar anders in bent. Maar boeie, als je je daar al druk over maakt wat moet je dan een heerlijk leven hebben.

                  Comment


                    #39
                    Een pyro freaks4live bijvoorbeeld, staat op het punt om qua aantal abonnees Ruben voorbij te gaan. Denk eerder dat daar bij hem de schoen wringt omdat hij altijd verkondigde de grootste te zijn.

                    Comment


                      #40
                      Zulke personen helpen mee aan een verbod.Daarnaast vind ik hem maar een naar mannetje wat nonchalant met spullen omgaat en gevaarlijk bezig is.
                      Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                      Comment


                        #41
                        Jezus wat doen mensen moeilijk hier. Je kan toch gewoon lachen om koet, t is maar een youtuber en niet onze nieuwe president. Maak je allemaal niet zo druk, leven en laten leven.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                          Jezus wat doen mensen moeilijk hier. Je kan toch gewoon lachen om koet, t is maar een youtuber en niet onze nieuwe president. Maak je allemaal niet zo druk, leven en laten leven.
                          Helaas zien veel jongeren het wel zo, Koet is hun vuurwerk expert en zij nemen zijn meningen klakkeloos over. Nu heb je een generatie jongeren die de gevaren van vuurwerk niet inziet en denkt dat het allemaal maar speelgoed is.
                          Keep it legal!

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                            Jezus wat doen mensen moeilijk hier. Je kan toch gewoon lachen om koet, t is maar een youtuber en niet onze nieuwe president. Maak je allemaal niet zo druk, leven en laten leven.
                            Nou in de comments wordt vaak genoeg geroepen dat hij de politiek in moet gaan en dat hij aan tafel moet schuiven bij Tv programmas met discussies over vuurwerk. Nou als 1 de meest ongeschikte persoon is dan is hij dat wel :P

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                              Nou in de comments wordt vaak genoeg geroepen dat hij de politiek in moet gaan en dat hij aan tafel moet schuiven bij Tv programmas met discussies over vuurwerk. Nou als 1 de meest ongeschikte persoon is dan is hij dat wel :P
                              Als jij net zo'n goeie babbel zou hebben als Ruben had je misschien ook een 166.000 abbonees kanaal...en dat 3x..

                              Comment


                                #45
                                Nee dankje, geen behoefte aan om een beetje dom te lullen voor de camera.

                                Comment

                                Working...
                                X