Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

StraatShowtje 2023/2024 95% Broekhof/magnum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    StraatShowtje 2023/2024 95% Broekhof/magnum

    Iedereen de beste wensen en een gelukkig en gezond 2024 !!

    Ook dit jaar weer op de valreep mijn ruggengraat verloren en op het allerlaatste moment wat VW besteld wat ik de dag erna al kon ophalen , eenmaal alles thuis toch nog eens rondgekeken want het leek natuurlijk weer te weinig.
    Daar nog 2 dagen tijd mee verprutst ipv sat ik alvast alles begon voor te berijden

    Uiteindelijk de laatste verkoopdag toch nog even bij TP langsgegaan om te checken of er nog wat 30mm potjes tegen 40% over waren, ik was mooi optijd en was 20 minuten later alweer onder weg naar huis met een Mayhem Willow, PI en Armagedon in de kofferbak(voor een prikkie)

    Daarna thuis pas begonnen met het ontkooien en plannen van een showtje.
    Om 01:00u toch maar eens gaan slapen om vervolgens de 31e door een zeurende viervoeter om 5:30u wakker gemaakt te worden , ik was kapottt haha .
    Cakevolgorde was bepaald dus dan op zo’n laatste dag nog alle verbindingen maken die ik later op de schietplaats nog enkel hoef te connecten om het compound off compounds te verkrijgen.

    Plan was: snel beginnen dan even rustig om van daaruit in snelheid en caliber op te bouwen, en dat is aardig gelukt mag ik zeggen.

    Hier volgt het lijstje:

    1 #1 en #6 katan samen met de eerste doos van de Armagedon
    2 mayhem willow
    3 cardinal wave display
    4 proud mary
    5 W-triple layer
    6 beyond redemption
    7 2e doos van armagedon
    8 elegant night
    9 2x total display 400 samen met 3x PI
    10. 12x ultimate chry (3zijn er blijven staan)
    11. 72x 0,6” salute (allemaal blijven staan)

    Ook al was niet alles afgegaan vond ik het een geslaagd showtje die me zelfs weer positief verraste op sommige momenten over wat wij een geluk hebben dat we zoiets hier gewoon kunnen kopen.
    Ik heb 2 video’s mijn eigen dwars gefilmd maar na het aansteken en wegrennen verloor ik mijn externe mic ,wilde hem eerst oppakken maar toen begon het al te schieten dus ben ik doorgerend en mis ik de eerste secondes op beeld helaas.


    Daarnaast had bezoek vd buren rechtop gefilmd en de video geupload op YT
    Natural Born Pyro

    #2
    Mooi dat je nog zo last minute zo’n dikke show hebt kunnen regelen. En wat doen die Caïro’s het goed he!
    Laatst aangepast door Pyromun; 3 January 2024, 19:30.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
      Mooi dat je nog zo last minute zo’n dikke show hebt kunnen regelen. En wat doen die Caïro’s het goed he!
      Ja was natuurlijk wat paniekshoppen als je elk uur producten van de beschikbaarheidslijst ziet verdwijnen.
      Ook een behoorlijke mazzel gehad om op de 30e nog bij TP langs te gaan.
      Daar kon ik nog de Armagedon voor €225 en nog een PI voor €190 meenemen, Willow mayem voor €113 maar dat tempo was veel te laag voor mijn smaak.
      De Cairo’s waren idd weer mega dik .
      Natural Born Pyro

      Comment


        #4
        Kreeg nog een video van de opstelling van het showtje . (Helaas een short link)


        Nog ff een foto gemaakt van de salute’s en Ultimate’s die niet af waren gegaan voordat ik ze ingepakt en naar een opslag adres heb gebracht vandaag.
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2295.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,1 KB
ID:	1608922

        En een aanhangertje puin weggebracht vandaag:
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2288.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,0 KB
ID:	1608923
        Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 17:30.
        Natural Born Pyro

        Comment


          #5
          Hele vette show man! Die opstellingvideos vind ik altijd wel wat hebben met alles doorgelont enzo. Camera stond ook op een mooie afstand. Mooie promotie dat je met alleen magnum al een mooie show kan schieten.

          Comment

          Working...
          X