Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[4K] Oegstgeest 26-04-2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [4K] Oegstgeest 26-04-2018

    Ter ere van Koningsdag (Koningsnacht) werd er afgelopen avond weer een show gegeven in Oegstgeest. Ik heb hem helemaal vastgelegd in 4K
    Het was een mooi showtje! Tien minuten lang een keurige getimede pyromusical, met P1 mines die op misschien tien meter afstand stonden
    Gek genoeg was deze show echt identiek aan de show van 2017 Wel gek dat een schietbedrijf twee jaar achter elkaar hetzelfde programma uit de kast haalt. Ik snap best dat je geen honderden pyromusicals op de plank hebt liggen, maar dit is wel het andere uiterste.

    Laten we lekker link gaan doen!

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ter ere van Koningsdag (Koningsnacht) werd er afgelopen avond weer een show gegeven in Oegstgeest. Ik heb hem helemaal vastgelegd in 4K
    Het was een mooi showtje! Tien minuten lang een keurige getimede pyromusical, met P1 mines die op misschien tien meter afstand stonden
    Gek genoeg was deze show echt identiek aan de show van 2017 Wel gek dat een schietbedrijf twee jaar achter elkaar hetzelfde programma uit de kast haalt. Ik snap best dat je geen honderden pyromusicals op de plank hebt liggen, maar dit is wel het andere uiterste.

    Nu je het zegt.. dat moet eigenlijk niet kunnen!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Caffero show? Normaliter zijn die goed te doen, maar het feit dat ik hem binnen 10 seconde herken zegt eigenlijk al genoeg helaas.

      Comment


        #4
        Met wat voor instellingen heb je deze show gefilmd? Ik heb sinds kort dezelfde camera, maar heb geen kans meer om de camera te testen bij een vuurwerkshow voor ik naar Italië ga.
        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

        Comment


          #5
          Italië? Ga je (net als ik) naar San Severo?

          Ik ben ook nog m'n instellingen aan het testen. Voor nu is dit de richtlijn:
          Handmatig scherpstellen
          Handmatige belichting
          Bewolkt als witbalans
          ISO 3200
          F spelen rond F4 - F8.
          Sluitertijd 1/80
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
            Italië? Ga je (net als ik) naar San Severo?

            Ik ben ook nog m'n instellingen aan het testen. Voor nu is dit de richtlijn:
            Handmatig scherpstellen
            Handmatige belichting
            Bewolkt als witbalans
            ISO 3200
            F spelen rond F4 - F8.
            Sluitertijd 1/80
            Zeker ga al een paar jaar naar san severo. Speciaal een nieuwe camera voor gekocht omdat de vorige kapot ging door de druk van het vuurwerk.
            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

            Comment

            Working...
            X