Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk films hout86

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk films hout86

    Ik zal de komende tijd wat filmpjes online zetten van afgelopen oud en nieuw en de voorbije jaren, ben nog wat tegen gekomen op mijn harde schijf. Zie altijd veel van andere voorbij komen en vindt het zelf ook wel leuk wat te laten zien.

    #2
    Mega Cauliflower van Katan, destijds als vervanger gekregen, is een mooie crackling waaier als je er van houd.

    Comment


      #3
      Verschillende films aan elkaar geplakt, sorry voor de slechte kwaliteit maar is met verschillende mobieltjes gefilmd. Beetje doorspoelen begin is fout gegaan!

      Comment


        #4
        1 van de toppers uit het crown assortiment.

        Comment


          #5
          Lekkere filmpjes hout86, bedankt voor het delen.
          En dat het met een mobiel gefilmd is maakt mij niets uit, mooi delen die filmpjes.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Kicken filmpjes! Voor mij juist extra sfeer wanneer de oudjaar filmpjes niet 1000%HD zijn.
            Welke regio Tilburg is het, ik denk het te herkennen, als je hier iets over kwijt wilt dan.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
              Kicken filmpjes! Voor mij juist extra sfeer wanneer de oudjaar filmpjes niet 1000%HD zijn.
              Welke regio Tilburg is het, ik denk het te herkennen, als je hier iets over kwijt wilt dan.
              Zijn diverse locaties in Tilburg en omgeving, maar meeste filmpjes in de buurt van de Goirkestraat.

              Comment


                #8
                Deel van het Drunk ass te koop bij Loots, dit tijdens mijn bruiloft geschoten, leuke serie maar gaat niks boven de 19s van het Fairytail ass van Evolution.

                Comment


                  #9
                  De Viper uit het Crown exucitve ass, prima bakkie met grote boeketten.

                  Comment


                    #10
                    Extreme salute cake van aantal jaar geleden.

                    Comment


                      #11
                      Leuke waaier cake van broekhoff.

                      Comment


                        #12
                        Een mooie shell met glittering..

                        Comment


                          #13
                          Cruelty van Wolff met de Happy thunder Q van Evolution.

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Een topper van afgelopen seizoen voor mij, uit het crown ass.

                              Comment

                              Working...
                              X