Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmpjes gevonden op internet deel II

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91


    Het begin is echt heftig!

    Comment


      #92


      108th Nagano Ebisukou Fireworks 2013
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #93
        [スマホ撮影]2014 第9回 夜梅祭 フィナーレ花火・野村花火工業

        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #94
          .................................................. ..................................
          Laatst aangepast door Mav; 20 November 2021, 07:18.

          Comment


            #95


            waarschijnlijk is deze compilatie al eens gepost door Vuurvent zelf maar ik kwam hem tegen op youtube en vind het echt 1 van de beste compilaties. wat een heerlijk filmpje dit!!!

            Comment


              #96


              Je ziet niks van de pijlen zelf, maar een aardige rij pijlen..

              Comment


                #97
                Je ziet en hoort tegenstanders van particulier vuurwerk weleens zeggen 'Het lijkt af en toe wel oorlog in de straat'. Denk dat we die eens naar Praag moeten sturen met de jaarwisseling. Absoluut niet veilig en verantwoord maar oh zo heerlijk om te zien!

                Comment


                  #98
                  Heel verkeerd maar toch wel lachen

                  Comment


                    #99
                    Pijlenrekje ...

                    Comment


                      deze is ook leuk

                      http://www.dumpert.nl/mediabase/6628..._vuurwerk.html

                      --pyro99
                      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                      Comment


                        Erg leuk filmpje dit!

                        Comment


                          Ik vond dit filmpje op mijn computer. Speciaal voor jullie heb ik een youtube kanaal aangemaakt en hem geupload.
                          Meestal kijk je omhoog. Nu zie je hoe het er op de grond aan toe gaat.


                          Comment


                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door 2spacend4u Bekijk bericht
                              Ik vond dit filmpje op mijn computer. Speciaal voor jullie heb ik een youtube kanaal aangemaakt en hem geupload.
                              Meestal kijk je omhoog. Nu zie je hoe het er op de grond aan toe gaat.


                              Heerlijk dat tempo! Jammer dat consumentenvuurwerk in verhouding te duur is om het zo te maken..
                              ..

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
                                Heerlijk dat tempo! Jammer dat consumentenvuurwerk in verhouding te duur is om het zo te maken..
                                Heerlijk tempotje inderdaad. Ja dat is zeker waar, ik denk dat als er wat meer consumentencakes zijn die zo zouden schieten heel wat mensen blij worden gemaakt.

                                Comment

                                Working...
                                X