Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmpjes gevonden op internet deel II

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
      Deze show is vast en zeker al bij iedereen hier bekend maar toch blijf ik hem zo nu en dan opzoeken. Wat een dikke show is dit zeg.

      Zeker een bekende show.
      Vorig jaar werd daar ook een heerlijke show geschoten. Een van mn favo shows van 2018.

      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        Weer eens wat anders.

        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          Net terug uit Malta. Ook de jaarlijkse mechanische grondvuurwerk wedstrijd in Floriana meegemaakt. 5 vuurwerkfabrieken deden mee met elk 2 objecten. Erg mooi te zien en hele andere koek! Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20190504_202321.jpg
Vertoningen:1
Grootte:212,9 KB
ID:	1572695
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20190504_202232.jpg
Vertoningen:1
Grootte:220,8 KB
ID:	1572697Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20190504_202218.jpg
Vertoningen:1
Grootte:237,7 KB
ID:	1572696

          Hier het filmpje:

          Comment


            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment



              `Passfire: The Movie, about fireworks worldwide` 29 april 2019.

              Even een andere recente film gevonden wat nog best leerzaam is ook.
              Zeker het kijken waard naar mijn mening. En ruim anderhalf uur plezier

              Heb weer veel gezien wat ik eerder niet zag of van af wist. Veel mooie momenten en allemaal één passie; vuurwerk! Heb er echt van genoten, aanrader!! Denk dat iedereen deze documentaire wel kan waarderen op dit forum. Veel kijkplezier :-)


              Edit: Spelling foutje
              Laatst aangepast door BurstDuo; 9 May 2019, 02:59.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht

                `Passfire: The Movie, about fireworks worldwide` 29 april 2019.

                Even een andere recente film gevonden wat nog best leerzaam is ook.
                Zeker het kijken waard naar mijn mening. En ruim anderhalf uur plezier

                Heb weer veel gezien wat ik eerder niet zag of van af wist. Veel mooie momenten en allemaal één passie; vuurwerk! Heb er echt van genoten, aanrader!! Denk dat iedereen deze documentaire wel kan waarderen op dit forum. Veel kijkplezier :-)


                Edit: Spelling foutje
                Volgens mij ben ik echt een van de weinige die veel hogere verwachtingen had over deze docu..
                Wat mij betreft hadden ze de helft minder landen mogen doen en véél meer in details mogen treden door meer tijd te nemen per land.

                OT:


                Ben benieuwd wat Caffero daar gaat neerzetten dit jaar

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht

                  `Passfire: The Movie, about fireworks worldwide` 29 april 2019.
                  Deze ook gezien. Erg leuke insteek, wel leek het er sterk op dat ze als doel hadden om zoveel mogelijk landen te bezoeken en hun vuurwerktradities vast te leggen. Gaat wel ten koste van de diepgang natuurlijk. Het zou voor mij leuker zijn als ze de docu in 2en hadden verdeeld en meer materiaal per land hadden laten zien.

                  OT:
                  De tornado wibel maar dan groter:

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
                    Volgens mij ben ik echt een van de weinige die veel hogere verwachtingen had over deze docu..
                    Wat mij betreft hadden ze de helft minder landen mogen doen en véél meer in details mogen treden door meer tijd te nemen per land.
                    Nee hoor, ik vind hem persoonlijk ook tegenvallen. Als je ziet hoeveel geld ze op hebben gehaald is daar heel wat meer uit te halen. En inderdaad, wat meer diepgang bij de festivals zou beter zijn geweest. Vind het een gemiste kans helaas.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment




                      Een van de vele vuurwerkshows die dagelijks te zien is in Disney's Epcot

                      Comment


                        Er is vandaag weer een mascleta geschoten in Valencia

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            h
                            ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

                            Comment




                              Leuke video met timelapse beelden uit Düsseldorf. Past wel bij vandaag ;)

                              Comment


                                ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

                                Comment

                                Working...
                                X