Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmpjes gevonden op internet deel II

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lekker japans genieten!

    Comment


      Deze zal vast wel al ergens staan maar wat een mooi geweld.
      Vooral de deuntjes vanaf 0:50sec vind ik te vett ,, repeatrepeatrepeat

      Mascleta Holandesa geschoten tijdens Las Fallas 2010, deze mascleta is georganiseerd door een groep Nederlandse vuurwerkfreaks.
      Natural Born Pyro

      Comment


        Allicht is dit filmpje al eens gepost hier op het forum, maar dit blijft toch mooi!!

        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          Deze dan !
          Dit is echt maximaal genieten
          https://www.youtube.com/watch?v=bOBc6tkK_E0

          Dit is echt op het randje wat kan denk ik
          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
            Deze dan !
            Dit is echt maximaal genieten
            https://www.youtube.com/watch?v=bOBc6tkK_E0

            Dit is echt op het randje wat kan denk ik
            Dit gaat echt helemaal nergens meer over, gewoon onder een mascleta doorlopen

            Vallen er op dit soort feesten niet gigantisch veel gewonden?

            Comment


              Nou en.. Het heeft wel wat van het stieren rennen vind ik.. Eerst met de neus er boven op, en als het uit de hand dreigt te lopen, snel de benen proberen te nemen.
              Iedereen vind het fantastisch toch? Eerst lijkt het wel een aanslag, maar dan begint iedereen te klappen. Dit zal daar ook traditie zijn.. altijd in mei is dit geloof ik.

              Maar puur op eigen risico toch? Zo hoort het vind ik
              Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                Dit gaat echt helemaal nergens meer over, gewoon onder een mascleta doorlopen

                Vallen er op dit soort feesten niet gigantisch veel gewonden?


                Een batteria heet dit in San Severo, Italië.
                Dit feest wordt ieder jaar in het derde weekend van Mei gevierd.
                Er gebeurt daar opvallend genoeg zeer weinig qua gewonden. Maar bij iedere Batteria staan wel altijd ambulances klaar mocht er iets fout gaan.

                In 2016 zal ik hier voor het 5e jaar bij zijn, kijk ook eens op mijn kanaal naar de tientallen filmpjes die ik heb gemaakt tijdens dit festival.

                Enkele voorbeelden:







                Comment




                  Waarom is dit effect nou nergens in Nederland te krijgen?

                  Heb dit blok zelf vroeger ook gehad,was een 49 schots 30mm blokje genaamd VT Peuble van Bonbridge.
                  De 2de is de 25 schots green glittering willow van Bonbridge.
                  Ik houd van oude vuurwerkjes

                  Comment


                    Ik zag dit gister op tv voorbij komen. Bij Storage Hunters UK is een container vol vuurwerk.

                    Stelt veder niet veel voor maar wou het toch even delen.

                    Vanaf 11:45 gaat de container open en vanaf 19:56 gaat de koper er binnen kijken.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
                      Waarom is dit effect nou nergens in Nederland te krijgen?

                      Heb dit blok zelf vroeger ook gehad,was een 49 schots 30mm blokje genaamd VT Peuble van Bonbridge.
                      De 2de is de 25 schots green glittering willow van Bonbridge.
                      De Pyro Finale box 4.0 waar nu in dit topic over wordt gepraat heeft een soort gelijk effect. Misschien is dat wat je zoekt? Wel aan de prijs trouwens.

                      Of deze:

                      Laatst aangepast door Jaim; 22 October 2015, 08:57. Reden: Update

                      Comment


                        Comment


                          Super gaaf pijlenrek. 300 (epic firework)pijlen in 1 keer de lucht in!

                          Comment


                            En hier de making of van dit project. Misschien nog wel belangrijker voor ons.

                            Comment


                              Dit filmpje toch altijd mininimaal 1 keer per jaar bekijken

                              Comment


                                Die komt elk jaar idd wel terug. Lekker stijglading;-)
                                greetzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X