Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorlont projecten - Video's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ivivuurwerk Bekijk bericht
    Via dit forum vond ik een filmpje van Its mine en 2x massive en ik vond die combi zo mooi dat ik dit ook in de straat wilden.. Hierbij mijn project: 1x Sensation met 1x Massive



    2e Project is 2x de Return of the Phoenix van underground vuurwerk, lekker herrie schoppen...

    Ik zie deze nu pas, kijk op ons kanaal eens naar"the big question show" ergens in het midden....Sky splitter, sensation, 2x massive.
    Mooie combi....

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
      Ik zie deze nu pas, kijk op ons kanaal eens naar"the big question show" ergens in het midden....Sky splitter, sensation, 2x massive.
      Mooie combi....
      Klopt, stond al in mijn favorieten Jammer dat de Sky Splitter in een box komt, vind het net iets te veel geld voor 4 cakes anders had ik wel 2 in v-shape gedaan met de Sensation Misschien met een andere goedkopere crosette cake..

      Comment


        hier mijn filmpje van vorig jaar.Het begint saai maar het einde mag er wezen

        2 karton big 19



        he jammer krijg de video niet goed op de site sorry
        Laatst aangepast door Scav; 26 December 2016, 10:23.

        Comment


          Mooi filmpje aardig geweld

          Comment


            Kick! Gevonden in een ander topic.

            Comment


              Lekker showtje hoor, kort maar krachtig.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Eerste project ooit. Film kwaliteit is niet zo goed (mijn vrouw die gefilmd heft dacht dat het een goed idee was om tijdens het filmen de camera te draaien )
                Timing is ook niet helemaal goed, de fluted 500 shots ging te snel dus er viel ff een pause.

                Project bestaat uit: Fluted 500 shots, Quattro ass. (4x16 shots), Thor Odin (49 shots) knalcake, Thor Draco Event 2 (4x50 shots), Crackling Chry 2.0 waaiercake (35 shots)

                www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

                Comment


                  Hierbij ook mijn 18:00 Show van vorig jaar ook met een boel producten doorgelont. Hierbij zijn veel Duitse Cakes te zien maar ook een aantal Nederlandse artikelen. Zelf vind ik vooral de finale zeer geslaagd maar het midden van de show maar matig met vooral cakes met kleinere effecten, maar het was sowieso super leuk om wat professioneler vuurwerk af te steken in de vorm van een show voor een man of 30. Na dit 6 uur project gedaan te hebben vond ik cakes/ potten afsteken na 12 uur maar een saaie bezigheid. Dit jaar wordt mijn 6 uur project/show sowieso uitgebreid.




                  Laatst aangepast door Scav; 26 December 2016, 10:24.

                  Comment





                    Bestaand uit:

                    Fakkels
                    Fluitbak
                    Mandate of heaven box
                    Zena revolution
                    Raging courage
                    Paar knal cakes
                    Canis
                    Happy thunder q
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      Hier mijn projectje van 2 jaar terug:

                      -Romeinse kaarsen, pijltjes, fluitpotjes, crackling bullet, thunderkings etc..

                      Pijlenrek van vorig jaar:


                      Thunderking + fluitpotjes projectje:


                      En het snapshot projectje:

                      Voor dit jaar staat de nieuwe alweer klaar (15 st + eindknal) en dit keer word hij in 4K gefilmd
                      Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                      Comment


                        Eerst het 18:00 project, deze was bijna perfect gelukt, beste project dat ik tot nu toe gemaakt heb. Helaas niet hoog genoeg gefilmd waardoor je de effecten van de Malibu Action niet of nauwelijks ziet.


                        Tenslotte het 00:00 project. Hier heb ik waarschijnlijk bij gedeeltes waar ik normaallont moest gebruiken snellont gebruikt, alles knalde achter elkaar weg. Was wel een mooie chaos, maar de finale viel hierdoor in het niets.

                        Comment


                          Mijn eerste projectje, dus verre van perfect.

                          - Sunflower Blink (Intratuin/Broekhoff)
                          - Red Ghosts (Evolution)
                          - Sunflower Blink (Intratuin/Broekhoff)
                          - 3x Red Club (Vuurwerkmania)

                          Pauzes na de Sunflower Blink te lang, ondanks het feit dat ik onderaan de cake had doorgelont. Ik zie nu ook pas dat de 2e Sunflower Blink achterstevoren is gegaan. En het camerawerk moet volgend jaar beter De 3 Red Clubs tegelijk waren wel heel erg lekker.

                          Well, that depends...

                          Comment





                            Mistig en winderig jaarlijks 12 uurs moment.

                            Cake 1 machine gen box, 2x hyper blitz (1 stopte er mee), 2xtracer (wederom zonder fluitje), 2x wings of darkness,4x Malibu action, 1x sunbeam1, 4x goldstrike icm 2x return of the phoenix, 2x cake 2,4 en 6 hardstyle box, 2x mad twister en de finale 2x cake 4 transbomber.

                            Vanwege het weer aangepaste samenstelling, en ik hoop dat volgend O&N het weer meewerkt ;)
                            Laatst aangepast door bassie1978; 4 January 2017, 23:29.

                            Comment


                              Hee mede-freaks!

                              Op mijn youtube kanaal heb ik al diverse doorlontprojecten geplaatst, more to follow!



                              Laatst aangepast door bassie1978; 4 January 2017, 23:36.
                              www.youtube.com/channel/UCEcfHve9VxuKbW2q7r3w3HQ

                              Comment


                                Mooie films mannen!

                                Hierbij onze doorlontprojecten van dit jaar:

                                Multicolour Project 1
                                Multicolour Parade (Broekhoff) + Monster Ride + Pounding Napalm (Vuurwerkmania).
                                Die kleine bakjes van Vuurwerkmania doen het prima! (aan het begin wat onscherp helaas):


                                Gouden Project 1
                                Brocade Crown Blue Tip (Broekhoff) + Hyperblitz (ZENA) + Gold Rush (Cafferata).
                                De Hyperblitz combineert prima met de Brocade Crown Blue Tip, de Gold Rush heb ik in de losse verkoop voor een zacht prijsje meegenomen.


                                Multicolour Project 2
                                Distraxion (Vuurwerktotaal) + ZENA Nr.1
                                Allebei hele dikke cakes, maar de ZENA Nr.1 was duidelijk de dikste


                                Gouden Project 2
                                Midnight Mania + Gold Rush (Vuurwerktotaal) + Pyro's Delight (ZENA)
                                Al jaren in deze samenstelling in de collectie waarvan 2 jaar zelfs 3x. Blijft een prachtcombi al valt de Gold Rush weg tegen de andere 2.


                                FINALE!
                                Stormchaser (Wolff), ZENA Whistle Ti-Cloud (dezelfde cakes idd) + 2x Crackling Chry 2.0 (ZENA) + 2x Final Fate (Wolff)
                                Puur geweld! Dit jaar geen Silver Salutes meer maar ben voor een W-shape finale gegaan, heerlijk gevulde lucht om fijn mee af te sluiten!


                                https://www.youtube.com/simansays

                                Comment

                                Working...
                                X