Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Films gevraagd op het internet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Films gevraagd op het internet

    Er is al een topic waarin willekeurige filmpjes geplaatst worden die men tegen komt op het internet.

    Ik kwam er met zoekwerk niet helemaal uit, maar ik miste een topic waarin mensen gericht kunnen vragen om een film van bepaalde producten of iets dergelijks. Dat ze dan de vraag hier neer kunnen leggen en dat leden als ze een filmpje hebben gevonden het gevraagde filmpje kunnen quoten.

    Misschien is het een idee om dit topic hier voor te gebruiken en deze vast te zetten als belangrijk topic?

    Graag zou ik namelijk willen weten of er iemand is die een filmpje heeft van:




    Hopelijk valt dit topic in de smaak en kunnen we elkaar zo op een snelle manier gericht van materiaal voorzien.


    #2
    Ik heb er geen filmpje van maar heb ze wel eens gehad. Komt een vlammetje uit van pak hem beet 2 cm en duurt ongeveer 30 seconden. De kleur dop is de kleur vlam.
    Gerwin

    Comment


      #3
      Is het mogelijk deze te markeren als belangrijk topic?

      Zodat iedereen gericht een vraag kan stellen over filmpjes die tevens beantwoord kan worden door leden?

      Comment


        #4
        Dan, zijn geweldig mooie dingen. Komt een vlam uit van een centimeter of 40.. Een soort zilver lichte knetterfontein de kleur van het papiertje om de fakkel heen geeft de kleur van de vonken aan.

        Je mag ze gewoon afsteken he!

        Vind ze erg leuk!

        Groet Dim

        Comment

        Working...
        X