Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkshow Bruchem 02-01-2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkshow Bruchem 02-01-2020

    Vanwege de dichte mist kon de show op 31-12-2019 niet doorgaan.
    Vervolgens kon ook de show op 01-01-2020 niet doorgaan, wederom vanwege de mist.

    Per toeval zag ik om 20 uur op 02-01-2020 dat de show om 21.00 uur geschoten zou worden. Filmpjes van voorgaande jaren gaven me genoeg reden om snel in de auto te stappen en naar Bruchem te rijden.
    De organisatoren zijn in hun dorp langs de deur gegaan om geld in te zamelen. Gesteund door sponsoren hebben ze er een geweldige show van gemaakt. Helaas geen tijd meer om een statief te plaatsen waardoor de beelden de eerste minuut wat instabiel zijn maar desalniettemin is het meer dan de moeite waard om deze video te bekijken.

    Laatst aangepast door Madmax; 5 January 2020, 19:31.
    I love Mines

    #2
    Ai meteen een vette show aan het begin van het jaar. Kun je het de volgende keer misschien aankondigen, ik was er graag heen gegaan en met mij vele anderen denk ik

    Thnx voor de upload
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Ai meteen een vette show aan het begin van het jaar. Kun je het de volgende keer misschien aankondigen, ik was er graag heen gegaan en met mij vele anderen denk ik

      Thnx voor de upload
      Als ik het geweten had wel. Zoals gezegd zag ik het ook pas om 20 uur die avond
      Laatst aangepast door Madmax; 5 January 2020, 19:31.
      I love Mines

      Comment

      Working...
      X