Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk project 1e keer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk project 1e keer

    Hierbij een filmpje van mijn eerste grootschalig project.

    Zoals te zien zijn er wel een aantal schoonheidsfoutjes te bespeuren. Maar al met al erg leuk om eens geprobeerd te hebben.


    De Go pro versie heeft aardige kwaliteit, alleen wel iets last van het vissenkom effect.


    Dit is dezelfde show alleen helaas ben ik het orgineel kwijt geraakt en heb ik alleen nog een whatsapp filmpje.

    Cheers


    4x Shaft - Wolff

    2x Splitting Stars - Evolution

    2x Crank - Wolff ( X Shape ) + 2x Splitting Stars - Evolution

    2x Mount Lu - Pangu + 1x Crank Wolff

    1x Wings Of Darkness + Pandora's Box ( begint met reserve lont )- Wolff

    1x Crackling Purple - Evolution

    2x Nanjing - Pangu

    2x Brocade King Blue + 1x Coco Blue - Evolution

    2x Shanghai - Pangu
    er hadden er hier 4 af moeten gaan
    2x Pounding napalm - VWT( aan elkaar doorgelont) 2x Return of the phoenix 2x Concerto Rosso 2x Big 19 - Wolff 2x Whenzou - Pangu
    hier ging 1 ontvanger te vroeg door verkeerde programmering
    3x Cruelty - Wolff
    er hadden er hier 4 af moeten gaan
    4x Big 19
    De bedoeling was hier 2x ROTP en 6x Big19
    Laatst aangepast door Hertogjan; 14 November 2019, 11:35.

    #2
    Lekker showtje hoor en zat publiek die meer dan enthousiast zijn

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
      Lekker showtje hoor en zat publiek die meer dan enthousiast zijn
      Zeker mooie show! Leuke reactie van het publiek, daar doe je het (deels) voor! Weet je nog welke producten je hebt geschoten?

      Comment


        #4
        Bedankt, Ik zal de schietlijst aan de beginpost toevoegen.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Hertogjan Bekijk bericht
          Hierbij een filmpje van mijn eerste grootschalig project.

          Zoals te zien zijn er wel een aantal schoonheidsfoutjes te bespeuren. Maar al met al erg leuk om eens geprobeerd te hebben.


          De Go pro versie heeft aardige kwaliteit, alleen wel iets last van het vissenkom effect.


          Dit is dezelfde show alleen helaas ben ik het orgineel kwijt geraakt en heb ik alleen nog een whatsapp filmpje.


          Cheers
          GAAF project man!!

          ps. GoPro(Fish eye) is simpel op te lossen met Abobe Premiere Pro of Final Cut Pro

          Comment


            #6
            Mooi showtje hoor!! Vond er leuke producten tussen zitten. Wat is de naam van de cake met spinners?? Die viel wel lekker op. Ben ook wel beniewd naar je schitlijst.

            Comment


              #7
              Bedankt! Ik denk dat je de Shanghai van Pangu bedoelt.

              Comment


                #8
                Mooi project hoor!!
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  #9
                  Gaaf project heb je hier geschoten, Hertogjan! Fijn dat je ook de schietlijst erbij hebt gezet, de blikvangers voor mij waren de Shanghai van Pangu en Wings of Darkness. Ga je dit jaar weer een project schieten? Dit belooft veel goeds!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Bedankt allemaal

                    Ja die wings of darkness was echt een top ding, die komt er zeker nog eens in!
                    Voor dit jaar heb ik een 18:00 showtje en een grote 0:00 show op papier staan. Waaronder 5x shanghai van pangu in verwerkt word.

                    Comment


                      #11
                      Wellicht dat jij het antwoord sneller kan geven dan ik kan opzoeken. Hoe heet die cake met die spinners?


                      Update: toch het antwoord sneller gevonden haha joe!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Hertogjan Bekijk bericht
                        Bedankt allemaal

                        Ja die wings of darkness was echt een top ding, die komt er zeker nog eens in!
                        Voor dit jaar heb ik een 18:00 showtje en een grote 0:00 show op papier staan. Waaronder 5x shanghai van pangu in verwerkt word.
                        Dat klinkt alvast goed, heb zelf ook 3 jaar terug 5x de Shanghai van Pangu verwerkt in een show. Heb je toevallig al een volledige schietlijst van de shows?
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Leuk kleurrijk showtje heb je geschoten! Ook alles lekker strak getimed. Balen is dat he als er dan wat producten weigeren..

                          Echt een super leuk publiek trouwens! Daar doe je het voor Ik ben benieuwd wat je dit jaar gaat schieten.

                          Comment


                            #14
                            Wat een leuk publiek ja!

                            Toch wel verwend om zulke showtjes aan het einde van de straat te hebben.
                            Hou je nog een plekje over op het veld voor mijn vuurwerk?

                            Comment


                              #15
                              Wat een leuke film zeg van een mooie en strakke show. Wel een mooi sfeerfilmpje ook hoor.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X